נראה שהגירושים של קים קרדשיאן וקניה ווסט עלו מדרגה והפכו להיות מכוערים, לאחר שדווח במגזין Page six כי הראפר נמנע מלדבר עם כוכבת הריאליטי ואם ארבעת ילדיו: נורת', שיקגו, סאלם וסיינט. מקור המקורב למשפחת קרדשיאן-ווסט סיפרה למגזין שווסט החליף את כל מספרי הטלפונים שלו ומבקש מקים ליצור קשר איתו רק דרך חוליית האבטחה שלו. מביך.

עוד הוסיף המקור כי ווסט בן ה-43 ניתק את הקשר מקרדשיאן בת ה-40 בפתאומיות, עוד לפני שהשניים הגישו את בקשת הגירושים. אם אתם דואגים בנוגע לילדיהם המשותפים, המקורב לשניים סיפר כי הרוחות הרעות עם קרדשיאן לא מונעות מווסט לבקר את ילדיו והוא משתדל לעשות זאת כשקים לא נמצאת באזור. 

קים, קניה והילדים (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
קים, קניה והילדים (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

"היא סומכת עליו עם הילדים. הוא אוהב אותם ורואה אותם הרבה. היא עוזבת את הבית והוא מגיע ומבלה עם הילדים. יש להם צבא מטפלות ולכן השינוי קל יותר", סיפר המקור למגזין. עוד דווח כי קים לעולם לא תמנע מווסט לנהל מערכת יחסים עם ילדיהם, אך על פי בקשתו לא תנכח באזור כשהוא מגיע לביקורים. 

קים קרדשיאן קניה ווסט  (צילום: marc piasecki/gettyimages)
קים קרדשיאן קניה ווסט (צילום: marc piasecki/gettyimages)

כעסו של ווסט כלפי קרדשיאן מחזק את השמועות שנפוצו באתרי הבידור ברחבי העולם על כך שקים ניהלה רומן עם הראפר דרייק, לאחר שזה הוציא השבוע שיר חדש בשם "Wants and Needs" ובו הוא אומר: "אני צריך להתחבר עם ייזי (הכינוי של ווסט), אני צריך את ישו, אבל ברגע שאתחיל להתוודות על חטאיי, הוא לא יאמין לנו".

הריב של דרייק וווסט לא חדש והשניים נוהגים לעקוץ אחד את השני לעיתים קרובות בשיריהם ואפילו ברשתות החברתיות. לפני כשלוש שנים ווסט אזהיר את דרייק וכתב לו בטוויטר שורת ציוצים שמיד נמחקו אחר כך וביניהם: "אל תעקוב אחרי אשתי באינסטגרם". 

דרייק, ניקי מינאג (צילום: Getty images)
דרייק, ניקי מינאג (צילום: Getty images)