בשבוע הבא ישודר ראיון גלוי לב ובלעדי של בנימין ושרה נתניהו עם חברתם הקרובה ניקול ראידמן בערוץ 24. בסדרה הא־פוליטית “הקול של ניקול" רואיינו גם אחמד טיבי, אמיר אוחנה, מרב מיכאלי, מירי רגב ותמר זנדברג. בפרק הסיום החגיגי יתארחו בני הזוג נתניהו לראיון חושפני על זוגיות ומה לא.
ראידמן, אופרה ווינפרי בלחץ.
״היה לי לעונג לראיין את הפוליטיקאים הבולטים בפוליטיקה הישראלית, להסיר מהם את המסיכות הרשמיות ולגלות את הצד הבלתי פורמלי שלהם״.

ניקול ראידמן, בנימין נתניהו (צילום: עומרי סילבר)
ניקול ראידמן, בנימין נתניהו (צילום: עומרי סילבר)

>ג׳ודי שלום־ניר־מוזס נכנסה בשבוע שעבר לסטטיסטיקת נפגעי תאונות הדרכים, כשמכונית פגעה בה והפילה אותה במעבר חצייה סמוך לביתה ברמת גן. למקום האירוע הגיעו מתנדבי איחוד הצלה וגם ניידת מד״א. לרווחת כולם - כולל נהג המכונית הפוגעת, צעיר מהצפון שהיה נסער מהאירוע - התברר כי לשלום־ניר־מוזס שלום. היא יצאה בנס ורק פרקה את כתף שמאל, שעצרה את הנפילה.
ג׳ודי, נס גדול היה פה?
״האמת שכן. זה יכול היה להיגמר הרבה יותר טרגי. אני בסדר. כדורים חזקים ופיזיותרפיה עושים את העבודה״.

ג'ודי ניר מוזס (צילום: אביעד זיסמן)
ג'ודי ניר מוזס (צילום: אביעד זיסמן)

>בזמן שישראל נאבקה מול אוקראינה בגביע דיוויס השבוע, טניסאי העבר, עמוס מנסדורף, בשיאו 18 בעולם וכנראה הטניסאי הישראלי הטוב ביותר בכל הזמנים, רשם הישג מרשים נוסף: כוכב העבר הגרמני בוריס בקר החל לעקוב אחריו באינסטגרם. במפגשים ביניהם, אגב, מנסדורף ניצח פעמיים. 

>אחרי הפסקה של חודשים ארוכים, זכה גילי ארגוב לפגוש שוב את שלושת ילדיו מגרושתו ורד.
ארגוב, ספר חוויות.
“ממש מרגש. חשוב לי שאמא שלי תמשיך להיפגש עם הנכדים שלה. התרגשתי, נהייתי מים כשהילדים קראו לי ‘אבא׳".

>רשת התכשיטים רויאלטי חברה לנועה קירל לקולקציה משותפת של תליוני לבבות מזהב ויהלומים לצעירות תחת השם “הלב של נועה". צילומי הקולקציה נערכו על סט הקליפ החדש “יהלומים בלינג בלינג".

נועה קירל (צילום: שי פרנקו)
נועה קירל (צילום: שי פרנקו)