למי שהיה מנותק מהחדשות בימים האחרונים והצליח לפספס את הראיון של הנסיך הארי ואשתו מייגן מרקל בתכניתה של אופרה ווינפרי, נעדכן אתכם כי במהלך השיחה עם המנחה חשפו השניים פרטים אינטימיים על החלטתם להתנתק מבית המלוכה ולהתגורר בלוס אנג'לס שבארצות הברית. 

מרקל סיפרה כי בזמן שהייתה בהריון, היה חשש בבית המלוכה כי בנם הבכור ארצ'י יוולד בצבע כהה ולכן רצו לשלול ממנו את תואר המלוכה. עוד סיפרה מרקל כי היו לה מחשבות אובדניות בעקבות הביקורת הרבה שקיבלה וציינה כי ביקשה עזרה מגורמים מוסמכים בארמון, אך לא קיבלה אותה. עוד הוסיף וציין הנסיך הארי כי אביו, הנסיך צ'ארלס לא ענה לשיחותיו מאז שהזוג המעורר מחלוקת עזב לקנדה. 

"אני מוכנה לדבר": מייגן מרקל בראיון ללא מחסומים עם אופרה ווינפרי (צילום: CBS)

הראיון שהצליח להסעיר את העולם כולו יצר סערה גם בבית המלוכה ומקורות מתוך הארמון סיפרו לאמצעי התקשורת בבריטניה כי המלכה אליזבת כינסה ישיבת חרום בנושא. נראה שהישיבה לקחה את ההחלטות לכיוון הנכון והמלכה תשמש כמבוגר האחראי בסכסוך המשפחתי ותגיע לשיחת גישור עם נכדה הארי וזוגתו. 

לפי דיווח של רויטרס, לא רק המלכה הגיבה לדברים אלא גם הנסיך וויליאם, המועמד לשאת את הכתר בעתיד, שהגיב לראשונה היום (חמישי) לראיון כשהגיע לביקור בבית ספר במזרח לונדון ואמר כי בני המלוכה אינם גזענים והוסיף: "עוד לא דיברתי איתו, אבל אעשה זאת". 

המלכה אליזבת, מייגן מרקל (צילום:  Jeff J Mitchell  Getty Images)
המלכה אליזבת, מייגן מרקל (צילום: Jeff J Mitchell Getty Images)