בשקט בשקט מתחת לרדאר, הצליחה שיר, צעירה ישראלית בת 20 לכבוש את אחת הפסגות הנחשקות של כל זמרת בארץ - לחתום חוזה הקלטות עם לא אחרת מיוניברסל אינגרוב מיוזיק גרופ בניו יורק. בעוד שרבים עשו את הדרך הארוכה ופיתחו קריירה בארצנו הקטנטונת ולאחר מכן ניסו את מזלם בלוס אנג'לס היא הצליחה לדלג על כמה שלבים. בעודה חיילת, ואחרי רומן ארוך עם השירה שהחל עוד מגיל עשר, אז החלה לקחת שיעורי פיתוח קול, שיר חיימוב השתחררה מהשירות בלהקה צבאית ושבעה ימים אחרי זה טסה לאמריקה כדי להגשים את החלום.

שיר (צילום: רון קדמי)
שיר (צילום: רון קדמי)

בזמן השירות הצבאי נשלחו שירים שלה ללייבל המצליח ולמרבה הפתעתה היא קיבלה את הבשורה שהיא יכלה רק לחלום עליה, שהיא התקבלה. "אני זוכרת שישבנו בארוחת ערב ואבא שלי אמר לי 'שיר את חייבת להבין שהסיכוי לא גבוה. לא כי את לא טובה, אלא כי מה הסיכוי? זמן קצר אחרי זה התקשרו לבשר לי והיינו בהלם".

View this post on Instagram

A post shared by Sheer (@xo_sheer)

כשהיא בלי בני משפחה, ומלווה במנהל שלה, שעבד בעבר עם שמות גדולים כמו קייטי פרי, חיימוב בדרך הנכונה לקריירה מצליחה. הבוקר (שישי) יצא הסינגל הבינלאומי הראשון שלה "Cant wait" עבדה עליו עם המפיק אמיל חנטוס, זוכה גראמי שהפיק בעבר שירים גם לכריס בראון ופיטבול. "חנטוס לבנוני ואני ישראלית, וכשעבדנו על השיר הראשון שלנו היו חייבים לעשות משהו סלולים, ים תיכוני וזה פשוט זרם". חיימוב, שמבקשת שיקראו לה "שיר", כן, בדיוק כמו ריטה או מדונה, מתכננת להוציא בקרוב עוד כמה סינגלים במהלך השנה, והשאיפה זה לפרוץ בבום, כדי שאנשים ישימו לב לקיומה.

שיר חיימוב (צילום: Eric larokk)
שיר חיימוב (צילום: Eric larokk)

"לא כל בחורה בת 20 מקבלת הצעה בגיל מוקדם, התגלגלתי לזה. הייתי חתומה בחברה בארץ והם עשו את השידוך לחברה בחו"ל. שלחו סקיצות, בחברת התקליטים אהבו אותי וחשבו שיש פוטנציאל והנה אני היום" סיפרה שיר. כמו זמרות רבות בגיל שלה, גם שיר לוקחת השראה מאריאנה גרנדה אבל מעידה על עצמה שהיום היא כבר מתחילה להעריך אומנים מנקודת מבט אחרת, היא מסתכלת על ההתנהגות שלהם והיחס לאחרים.