עדיין לא התאוששנו מהפרידה של קים קרדשיאן וקניה ווסט ואתרי הבידור ברחבי העולם סערו אתמול (שבת) עם דיווחים על פרידה של הזמרת ג'ניפר לופז וארוסה אלכס רודריגז. רגע לפני שאתם ממהרים להספיד גם את הזוגיות הזאת, נעדכן אתכם שמקורב לשניים סיפר ל-Page six כי ג'יי לו ורודריגז נשארו ערים כל הלילה ודיברו על הדברים. 

לאחר שהשמועות נפוצו כמו אש בשדה קוצים, שיחררו הזוג הצהרה כי הם "כל הדיווחים אינם מדויקים, אנחנו עובדים על כמה דברים". עוד הוסיף מקורב לשניים לאתר ה-Page six כי "הם מנסים לעבוד על הדברים, אבל לא ברור אם זה אומר שהם נשארים ביחד". ג'יי לו ורודריגז רחוקים האחד מהשני כרגע ובזמן שהוא נמצא במיאמי ומתכונן לעונת הבייסבול הבאה, היא מצלמת סרט ברפובליקה הדומיניקנית. 

ג'ניפר לופז, אלכס רודריגז (צילום: Getty images)
ג'ניפר לופז, אלכס רודריגז (צילום: Getty images)

כזכור, ג'יי לו ורודריגז דגמנו זוגיות אוהבת במשך כארבע שנים והודיעו על אירוסיהם בשנת 2019, אך אז דחו את חתונתם פעמיים בעקבות מגפת הקורונה שעצרה את האירועים ברחבי העולם. לופז חשפה לאחרונה שהיא ורודריגז ראו מטפל במהלך שהותם בסגר. מקורבים לזוג סיפרו כי הם חוו משבר במערכת היחסים בשבועות האחרונים שהובילו לפרידה. שמועות על בגידה של רודריגז בן ה-45 עם כוכבת הריאליטי, מדיסון לקרוי בת ה-30 שאישרה כי הם התכתבו אך מעולם לא נפגשו.