בזמן שציפי רפאלי מרצה את עונשה בכלא "נווה תרצה" בעקבות פרשת עבירות המסים של בתה בר רפאלי, יש מי שמגן עליה וזועק את זעקתה השקטה וזו לא בר או אחד מבני משפחתה. המחאה מגיעה מכיוון לא צפוי, הקומיקאית עדי אשכנזי שרגילה להצחיק ולהקליל את האווירה החליטה להביע את דעתה בנושא וערכה השוואה ברשתות החברתיות בין ציפי רפאלי למטפלת ציפי דויד שהתעללה בפעוט.

אשכנזי שיתפה ברשתות החברתיות תמונה של שתיהן אחת ליד השנייה וכתבה: "משמאל ציפי דויד (שצולמה) מתעללת בבן 11 חודשים חמש שעות (חניקה ,בעיטות ועוד) בביתו וקיבלה 12 חודשים בכלא. מימין - ציפי רפאלי על העלמות מס - 16 חודשים בכלא. הגיוני??".

אשכנזי לא חסכה ביקורת ממערכת המשפט בישראל והתייחסה גם לפרשת יו"ר זק"א, יהודה משי זהב שהתפוצצה השבוע ובה כאמור נחשד בעברות מין ואונס וכתבה: "משטרת ישראל מעודדת פושעים וסוטים להמשיך בפגיעה שלהם בנשמות טהורות".

יהודה משי זהב (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
יהודה משי זהב (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

כזכור, רפאלי נכנסה לכלא בספטמבר האחרון לאחר שנגזר עליה עונש של 16 חודשי מאסר. במהלך רצוי עונשה נדבקה הסוכנת הצמודה של הדוגמנית הבינלאומית בקורונה ופונתה לבית החולים שם נקבע כי תתאשפז מחשש להחמרת מצבה בעקבות מחלות הרקע ממנה היא סובלת. רפאלי בחרה שלא להתאשפז וחזרה לכלא "נווה תרצה" משם הגישה בקשת חנינה לנשיא המדינה, ראובן רובי רבלין, בעקבות מצבה הרפואי הרעוע ובינתיים, כך על פי השמועות, מעבירה את זמנה בכלא כעוזרת במטבח. 

בר וציפי רפאלי בבית המשפט (צילום: יריב כץ, פול)
בר וציפי רפאלי בבית המשפט (צילום: יריב כץ, פול)