שמונה חודשים חלפו מאז השתחרר רוני ברנס, אביה של כוכבת הרשת ולהקת פורמולה אנג'ל ברנס, מהכלא ושב אל חיק משפחתו אחרי שריצה תשע שנות מאסר בפועל מתוך 14 שנים שהוקצבו לו בגין העלמות מס. אמש חגגה לו אנג'ל יחד עם כל בני משפחתה יום הולדת לאביה אחרי עשור שלא חגגה איתו מחוץ לכותלי הכלא. המשפחה פתחה שולחן חגיגי במסעדה לצד זיקוקים וברכות. 

View this post on Instagram

A post shared by ANGEL (@angelbaranes)

כוכבת הרשת העלתה ברשתות פוסט ברכות לאביה וחלקה עם העוקבים את ההתרגשות הגדולה בלחגוג עם אבא אחרי שנים רבות שזה לא קרה. "היום אחרי 10 שנים אני סוף סוף זוכה לחגוג לך יום הולדת! תמיד הייתי מדמיינת מה יהיה כשתשתחרר. אני חייבת להגיד לך שזה הרבה יותר טוב ממה שדמיינתי" כתבה ברנס.

"בהתחלה לראות אותך בסלון היה הלם בשבילי. סוף סוף קידוש יחד כל שישי וחגים כמובן. בגיל 19 זכיתי להכיר אותך מחדש. תודה על זה שאתה האבא הכי טוב בעולם. תודה על הנחת שאתה נותן תמיד, אני יודעת שלא משנה מה יקרה אתה תמצא פתרון. תודה על זה שאתה תמיד מאחוריי. תודה שאתה איתי בטוב וברע. תודה שאתה מרים אותי תמיד כשאני עצובה. תודה על זה שאתה מלמד אותי ללכת בדרך הישר.אני כל כך שמחה שיש לי אותך, אתה האור בחיים שלי. אני אוהבת אותך אבא".

אנג'ל ברנס, רוני אהרון ברנס (צילום: אור גפן)
אנג'ל ברנס, רוני אהרון ברנס (צילום: אור גפן)

אנג'ל ברנס (צילום: יח''צ)
אנג'ל ברנס (צילום: יח''צ)