בעוד שנת 2020 תיזכר לדורי דורות כאחת השנים הגרועות בתולדות ההיסטוריה האנושית עם פרוץ מגפת הקורונה, המשבר הכלכלי הגדול, אבדות באדם וברכוש, יש מי ששנת 2020 הייתה השנה הטובה בחייה. תקוה גדעון שפרצה לתודעה בשנת 2020 כשנכנסה לבית "האח הגדול" עוד לפני פרוץ המגפה, זכתה במיליון ש"ח, עשתה קמפיינים לדוגמנות, הצטלמה לריאליטי נוסף "גולסטאר נשים", השתתפה בתפקיד משחק ראשון משחק ועשתה עוד עבודות רבות שהצטרפו לרזומה שהלך והצטבר.

אמש (שני) התייצבה גדעון באירוע השקת הסניף החדש של סופר פארם גלארי בראשון לציון יחד עם כוכבות נוספות כמו מאיה ורטהיימר, ליאל אלי, שרונה מרלין ועוד. עבור גדעון מדובר באירוע השקה ראשון שלה, כי מאז שיצאה מבית "האח הגדול" היישר לסגרים של מגפת הקורונה, לא ניצלה את דקות התהילה באירועי השקות, כי עולם ההשקות בדיוק כמו עולם התרבות - נדם. באירוע התייחסה גדעון לחזרה לשגרה ואמרה: "הקורונה עוד לא לגמרי מאחורינו, אנחנו עדיין צריכים להישמר ולא להתפרע".

גילי אלגבי, שרית פולק, שרונה מרלין (צילום: אביב חופי)
גילי אלגבי, שרית פולק, שרונה מרלין (צילום: אביב חופי)

על השנה הטובה בחייה אמרה: "לא נעים לי אנשים אומרים ש-2020 הייתה שנה קשה, אני נהניתי לגמרי, אני פרחתי. אתם אומרים שזאת הייתה שנה נוראית, זאת הייתה שנה מדהימה. טעמתי מהרבה עולמות מעולם המשחק והשבוע עשיתי מסלול שזה היה שוק בשבילי. אני מתחברת די להכל. מה שבאמת יש לי תשוקה אליו זה הרצאות ומשחק".

תקוה גדעון (צילום: אביב חופי)
תקוה גדעון (צילום: אביב חופי)

כשנשאלה מי הפייבוריט שלה ב"האח הגדול" סירבה גדעון לחשוף ואמרה: "כשנהיה באמת רגע לפני הגמר אני אחשוף". כשנשאלה למי פחות התחברה העונה השיבה: "כל אחד עובר שם חוויה, לפעמים דברים יכולים להראות בחוץ בצורה לפעמים אנשים לוקחים את זה כל כך קיצוני, זאת חוויה שהיא נורא קשה ושישפטו אותם לכף זכות, אף אחד לא באמת היה שם בשביל לבקר אותם. כמישהי שדי ביקרו אותה כשהייתה בבית ולא יכולתי להגיב אני בחרתי לא לעשות את זה".

עוד נשאלה: "את כל הזמן עם מושיק גלאמין, איפה יש לך זמן לצאת לדייטים, יש מישהו בקנה?", גדעון השיבה: "מושיק מאד קנאי, הוא די לא משחרר אותי, הוא לא מבין שאנחנו לא באמת זוג, אני פונה בפנייה נרגשת: גברים אל תירתעו ממושיק גלאמין, אני יותר גברית ממנו".

תקוה גדעון (צילום: אביב חופי)
תקוה גדעון (צילום: אביב חופי)

מאיה ורטהיימר, דניאל עמית (צילום: אביב חופי)
מאיה ורטהיימר, דניאל עמית (צילום: אביב חופי)