יחד עם חזרת עולם התרבות, חזרו לחייהם של הסלבס גם אירועי ההשקות והמינגלינג לאחר שנה של סגרים חוזרים ונשנים. רשת "פקטורי 54" השיקה היום (שלישי) את מותג הלייף סטייל והספורט "PUMA" עם פתיחת חנות ראשונה של הרשת בנמל תל אביב. בין הסלבס שנהרו לחנות היה החתן הטרי הראל סקעת שנישא שבוע שעבר לחבר הכנסת מטעם "יש עתיד", עידן רול וסיפר על הטייטל החדש כשאמר: "הרגשה מדהימה, שונה מכל מה שהכרתי. סתם, זה דיי אותו דבר אבל כיף לדעת שעשינו את זה. אנחנו אנשים שלא חוגגים כמעט שום דבר, מבחינתי כל הופעה זה חגיגה אז אני לא זקוק אבל אני מודה שהחתונה הזאת פתחה את הצ'אקרה אז תתכוננו".

סקעת שחובק עם רול את ילדם הבכור, ארי, נשאל על הרחבת המשפחה וסיפר: "אני מאמין שהמסיבה הבאה הגדולה שתעשה, תהיה בנושא הזה אבל זה צריך לקרות קודם". כשנשאל האם הם בתהליך, הוא ענה בדיפלומטיות: "כשיהיה לי מה להגיד, אני אגיד". כשנשאל האם הוא רואה את בן זוגו שנמצא בקמפיין בחירות לקראת הבחירות שיתקיימו בשבוע הבא, סיפר סקעת שהוא לא רואה אותו כמעט והם נעזרים הרבה בהורים כיוון שהוא חזר להופעות ואילו רול עסוק בבחירות והוסיף כי ביקש ממנהליו לדון על לוח הזמנים הצפוף שלו, כדי שיוכל להתראות יותר עם בנו, ארי. 

הראל סקעת (צילום: רפי דלויה)
הראל סקעת (צילום: רפי דלויה)

גם הדוגמנית טיטי איינאו הגיעה לאירוע לאחר שבשבוע האופנה עוררה רעש גדול עם סרטון שמסביר לכל המתבלבלים מי היא, מי זאת טהוניה רובל ומי זאת תקוה גדעון. "אני לא יודעת למה, שמונה שנים אני בתעשייה וכל הזמן מבלבלים ביני לבין טהוניה והיא חווה אותו דבר ולאחרונה התחילו לקרוא לי תקוה. לא יודעת אם הם לא מבדילים כי כולנו כהות עור ונראות אותו דבר או שלא משתדלים לאבחן בין שלושתינו וזורקים את השם הראשון, זה היה בצחוק ונראה לי שעשיתי את הסדר". עוד סיפרה טיטי בביישנות על בן זוגה החדש, טום ג'ון אור פז וסיפרה כי השניים יפגשו את ההורים האחד של השנייה בפסח וכי מעבר מגורים יחד עדיין לא על הפרק. 

טיטי איינאו (צילום: רפי דלויה)
טיטי איינאו (צילום: רפי דלויה)

אופירה אסייג ואייל ברקוביץ' שנכחו גם הם באירוע סירבו להתראיין, על אף שהרבה קרה איתם לאחרונה, בין אם הסולחה המפתיעה של אסייג עם אייל גולן, לאחר שהגיעה לשבעה לאביו שנערכה בביתו ברחובות ובין אם בתקרית בין ניקול ראידמן ואביגדור ליברמן שנערכה בתכניתם בשישי האחרון. ברקוביץ' סירב בתוקף להתראיין ואסייג לעומתו הסבירה בנחמדות שהיא לא מתראיינת כי היא מדברת מספיק בכל יום שישי בתכניתה. ב-TMI תמיד שמחים לשמוע מאופירה!

אופירה אסייג, אייל ברקוביץ' (צילום: רפי דלויה)
אופירה אסייג, אייל ברקוביץ' (צילום: רפי דלויה)

אופירה אסייג (צילום: רפי דלויה)
אופירה אסייג (צילום: רפי דלויה)

גלית גוטמן (צילום: רפי דלויה)
גלית גוטמן (צילום: רפי דלויה)

ישראל אהרוני ובנו (צילום: רפי דלויה)
ישראל אהרוני ובנו (צילום: רפי דלויה)

גורי אלפי (צילום: רפי דלויה)
גורי אלפי (צילום: רפי דלויה)