אחרי שירד למחתרת בעקבות התקף פסיכוטי שחווה במהלך צילומי הסרט "פול גז" לפני כשנתיים, הגולדן בוי נדב גדג' חוזר בענק עם סינגל חדש בשם "2 מטר" וכחלק מהחזרה לשגרה הוא הופיע גם באירוע ההשקה של רשת פקטורי 54 לחנות חדשה של פומה בנמל תל אביב. גדג' סיפר על התקופה הקשה שעבר ומה בדיוק קרה בתאונת האופנוע שהייתה לו בשבוע שעבר, שם שבר את ידו.

לא רק זה, גדג' חשף לראשונה ל-TMI כי הוא לגמרי מאוהב ולא הסכים לשתף בפרטים נוספים אך אישר שהפעם הפרש הגילים לא כזה משמעותי כמו עם האקסית, מיכל שגב שהייתה גדולה ממנו ביותר מעשור.

איך זה לחזור אחרי תקופה ארוכה שהיית במחתרת?
"כיף. אני תמיד הייתי עם עצמי, הכל טוב. כלפי חוץ עכשיו מוציא דברים החוצה, מבסוט, מתרגש".

נדב גדג' (צילום: רפי דלויה)
נדב גדג' (צילום: רפי דלויה)

עברת תקופה קשה אחרי ההצלחה הגדולה.
"אפשר לומר, כן ולא. אחרי האירוויזיון עד לכיוון הצבא נהנתי והכל קרה, אבל היו דברים שהתבשלו מסביב ואתה עדיין לא מבין אותם, כי אתה ילד. מה עברתי בגדול? דברים נורמליים שאמורים לעבור אבל אחרי לופ כמו שלי, שזה עבודה מגיל צעיר ומסלול די שונה אז אחרי הצבא הכל רץ ותיפקד אבל מצאתי את עצמי אומר 'מה השעה? איפה אני? מי חברים שלי? מי לא חברים שלי? האם השגתי ביחס לשאיפות שלי?'. לפעמים לוקח לאנשים לוקח חודש להשתפצר בנושאים האלה שהם רוצים להשתפר בהם ולפעמים לבן אדם יכול לקחת שנה או שנה וחצי למצוא את המגרש הביתי שהוא יכול לטייל בו עירום, מה שנקרא. זה עבודה, זה עבודה של כולנו וכולם עוברים את זה".

אתה מרגיש שאתה במקום מאוזן יותר?
"תמיד הייתי במקום מאוזן. אני אגיד לך מה קרה, כשמעלים אותך לבמה בגיל קטן, יש תאורה. לא בהכרח הילד מסתנוור אבל כל מי שמסביב אוכל כאפות וזה עניין. זה יכול ללכת רחוק וזה יכול להישאר בגדר הנורמלי, לפעמים ככה ולפעמים ככה".

מי זה כל מי שמסביב? 
"סולמות קרובים אלייך, משפחה, חברים, סביבות עבודה".

הייתה לך תאונת דרכים, מה קרה?
"מישהו החליט שהוא עולה על אי תנועה ולא אותתי, הוא היה בטלפון או לא. לא הצלחתי לעצור, קפצתי מהאופנוע, הפתיע אותי".

נדב גדג', מייקל קביה, ישראל אהרוני (צילום: רפי דלויה)
נדב גדג', מייקל קביה, ישראל אהרוני (צילום: רפי דלויה)

שברת את היד.
"בקטנה. אנחנו נשברים, נפצעים מלא. משתדלים שלא אבל שקורה, קורה".

אתה חולה על אקשן.
"חולה על אקשן. חולה על זה שאני יודע שיש סיכוי שאני אמות אבל לא. אני אוהב אקסטרים, אופנועים ולהיות על הקצה ולטייל בטבע, כל דבר שעלול להיות קצת מסוכן ואני מאוהב עכשיו מפחיד".

במישהי?
"לא, בכובע הזה. ברור! אני לא מספר פרטים. אין הפרש גילים כמו האקסית. אל תשגעי".

נדב גדג' (צילום: רפי דלויה)
נדב גדג' (צילום: רפי דלויה)