רגע אחרי שהפך לאבא לארבעה בנים, עם לידת בנו אולי מבת זוגו, טל טלמון, הכדורגלן בדימוס ויוצא "האח הגדול VIP", לירן שטראובר סיפר בתכנית הרדיו של TMI איך זה מרגיש להיות אבא טרי בגיל 46, מה דעתו על העונה הנוכחית של "האח הגדול" והאם הוא היה נכנס לסיבוב נוסף בבית הסגור.

היית רגיל לישון בלילות ועכשיו כבר לא. איך זה מרגיש?
"זה כיף. זה מצעיר אותך, שיש תינוק שהוא צעצוע כזה קטן ומתוק. יש לי שלושה ילדים גדולים, בן -24, בן 21 ובן 14, שיהיו בריאים. הם בטירוף, הגדולים לא מצליחים לראות אותו כי אחד חי במיאמי מכורח הדברים ובן הוא קצין בסיירת מובחרת אז הוא ראה אותו כשהוא נולד ומאז לא ראה אותו".

אבהות בגיל כזה?
"מדהים. אתה הרבה יותר מנוסה, טל אומרת שאני מתנשא עליה כל הזמן, אני לא, פשוט יש לי ניסיון ביותר דברים. אני גם נותן לה להיות אמא כי היא צריכה להשתפשף בזה. זה יתרון גדול שיש את האפשרות הזאת, זה מחזיר אותך לאחור וגורם לך להשתטות כמו ילד".

לירן שטראובר, טל טלמון (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
לירן שטראובר, טל טלמון (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

איך אתה מסביר את האהבה שנוצרה עם טל?
"זה הפתיע את שנינו, ההכרות נעשתה בתכנית בוקר שבמקרה שנינו התראיינו שם וזה התגלגל מהר מאוד. כל אחד מאיתנו הגיע כבר עם התובנות שלו והראייה שלו על הזוגיות".

מי התחיל עם מי?
"היא התחילה איתי. היא הודתה בזה שזה קרה. אחרי הראיון היא חזרה לבית של אבא שלה, שם היא גרה אז והיא שאלה אותי אם אני רוצה לבוא איתה לבריכה, איתה ועם ירדן הראל. אני באתי והדייט הזה המשיך מאחת בצהריים ועד 7-8 בערב".

עברתם תקופה לא קלה בהיריון.
"אני עדיין קורה לזה מושלם, מה שיצא בסופו של דבר זה המושלם שהיא כל כך חיכתה לו. גם אני חיכיתי, אבל בשבילה זה ילד ראשון, אז יש עומק אחר. התסכול שהיא עברה בפוריות ובטיפולים וההזרקות. נכנסו להריון בזכות הטיפולים שעברנו".

לירן שטראובר, טל טלמון (צילום: צ'ינו)
לירן שטראובר, טל טלמון (צילום: צ'ינו)

עוקב אחרי האח הגדול?
"בטח, אחרי שיצאת משם אתה לא יכול שלא לעקוב. רואה, משחזר הרבה דברים. כשהיית שם אתה מבין הרבה דברים שצופים שלא היו, לא יכולים להבין".

מה דעתך על הדיירים?
"גילוי נאות, את קארין אני מכיר - את המשפחה המורחבת והקרובה, הם חברים טובים שלי. כל פסח אנחנו יורדים לכנרת עם אוהלים. מהכרות שלי איתה, היא לא בדיוק מוציאה את מי שהיא, היא מאוד זהירה. היא טיפוס הרבה יותר קל ובבית היא הרבה יותר חשדנית. אם היא הייתה מדברת איתי לפני הייתי אומר לה פשוט ליהנות ולא לחשוב כל כך הרבה. רמי ויהודה, הדברים שקרו ביניהם מיותרים, הם לא צריכים לקרות".

קארין עליה, האח הגדול (צילום: מיכה לובטון)
קארין עליה, האח הגדול (צילום: מיכה לובטון)

אתה חושב שגם את רמי היו צריכים להדיח?
"אני חושב שכן, לא יודע מה קורה ברשת. האח הגדול נהג נכון שאחרי אזהרה שנייה הוא כבר היה חייב להעיף את יהודה מהבית ומבחינת רמי זו הייתה אזהרה ראשונה שלו. אתה חתום על זה בתקנון, ברגע שיש לך שתי עבירות משמעת אין שיקול דעת בכלל ואתה מודח. גם בעונה שלנו היו סערות אבל הן לא הגיעו לרמה הזאתי, שהם על גבול האלימות הפיזית כבר. בסופו של דבר זה מאבד מהטעם הטוב, גם רמי שנשאר בבית, זה לא עשה לו טוב גם בתור אבא, בתור הורה. אם הוא יצליח לתקן את מה שהיה עד הגמר אז הוא הרוויח. האח הגדול נקלע לסיטואציה שהוא היה מעדיף להימנע ממנה".

רמי ורד (צילום: צילום מסך)
רמי ורד (צילום: צילום מסך)

היית נכנס שוב?
"באהבה גדולה. אני נהנתי מכל שנייה. ההפקה אחרי שיצאתי מהאח אמרה לי 'תקשיב קח זמן לחזור לעניינים'. אמרתי להם 'תקשיבו אני לא צריך כלום'. הם אמרו לי 'אתה הזוי, אתה הבן אדם היחידי שמגיב ככה'. אני נהנתי, מבחינתי זה היה חופשה".

שואלים הגולשים אם תעשה עוד ילד?
"לא, זהו סיימתי. אני יוצא בהצהרה ואני מגובה. טל אחרי ההיריון שעברה והלידה הלא פשוטה שעברה, אמרה לי אני עושה קעקוע על הרגל 'לא לעשות עוד ילד'. אני מכיר את טל וכל עולמה יהיה עכשיו אולי. היא בחרה את השם הזה, זה לא על שם אף אחד, זה אומר שהוא הכל בשביל". 

לירן שטראובר, אולי שטראובר (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
לירן שטראובר, אולי שטראובר (צילום: צילום מסך אינסטגרם)