מי את?
אלינה לוי פרי, בת 30 מרעננה, נשואה לדור פרי, שחקנית, יוצרת ומאמנת רגשית, בעלת קליניקה פרטית ומנחה ברדיו ירושלים, אמא לאמיל, כלב מסוג שיצו. נחשפתי לראשונה ב“אח הגדול“ בעונה השנייה והגעתי למקום השלישי. השתתפתי גם בעונת ה־VIP האחרונה של “הישרדות“.

האם האינסטגרם זה הדבר הראשון שאת פותחת בכל בוקר?
“אני מאוד מנסה שלא. אני מנסה לפתוח את הבוקר במדיטציה ובהודיה, אבל לעתים אני לא מתאפקת. יש ימים שבהם אני יכולה לקחת את העוקבים איתי לכל היום, ויש ימים שאני בהתכנסות ובהתנתקות“.

75% מהעוקבים אחרייך הם נשים. איך את מסבירה את הפער?
“אני בעיקר כותבת לנשים, אני מרגישה הרבה יותר בנוח בחברת נשים. הגבר היחיד שאני מרגישה לידו בנוח זה דור. לפעמים כותבים לי: ‘יא מעצבנת, מה, גברים לא עוברים תהליכים מרגשים?‘, והם צודקים, גם אני עוברת תהליך ומנסה לכוון גם לגברים“.

אלינה לוי, דור פרי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
אלינה לוי, דור פרי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

אחרי איזה עמוד את הכי אוהבת לעקוב, ואחרי מי אין סיכוי שתעקבי?
“אני אוהבת לעקוב אחרי הדף eco_co_official, שעוזר לי להעמיק את מערכת היחסים שלי עם כדור הארץ. יש בו טיפים למודעות אקולוגית ולהתנהלות שיכולה לעשות שינוי. עמוד שהוא שליחות, והכל נעשה באהבה. לא אעקוב אחרי פוליטיקאים, אני מעדיפה לא להכניס את האנרגיה הזו לפיד שלי“.

מה השאלה הכי הזויה שקיבלת באינסטגרם?
“מישהו שלח לי הודעה אם הוא יכול להיות העבד שלי ולעשות לי מסאז׳ בכפות הרגליים. הוא ממש ניסה לשכנע אותי. התעלמתי לחלוטין“.

אלינה לוי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
אלינה לוי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

אחרי מי מ“הישרדות“ את עוקבת? האם את ואסי בוזגלו עוקבים זה אחרי זה למרות העימותים על האי? 
“אני עוקבת אחרי עידן חביב, ירדן ג׳רבי ועדי ביטי, באופן ברור. באופן מפתיע, הבן אדם שאני הכי בקשר איתו הוא אסי בוזגלו. אנחנו ממש בקשר טוב, חולקים חוויות ומדברים בטלפון מדי פעם. זה ממש כיף ומפתיע“.

איזו אג׳נדה את מקדמת באינסטגרם? 
“כחלק מההרצאה שלי שעוסקת בסיפור החיים שלי, אני חושפת את הפגיעות שלי, ובגלל זה אני מקבלת עשרות הודעות ביום. אנשים מרגישים בנוח לדבר איתי. לפעמים אני יושבת מול הטלפון בעיניים דומעות. למשל, אחרי הרצאה על הפרעות אכילה אומרים לי ‘בזכותך עשיתי שינוי׳. זה לא נקלט בכלל שאנשים שינו את חייהם בעקבות ההרצאה שלי“.

נתונים: מערכת IMAI של חברת המשפיענים LEADERS.

אלינה לוי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
אלינה לוי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)