הדוגמנית והשחקנית טיטי איינאו הגישה קובלנה פלילית לבית משפט השלום בתל אביב נגד הבלוגר עתיר הסכסוכים עומרי חיון, כפי שפורסם ב"ערוץ הפלילי". איינאו טוענת, באמצעות עו"ד ערן פרזנטי, כי בינואר 2020 הפנה חיון את הגולשים לעמוד שבו איינאו פרסמה כביכול ולכאורה סרט פרובוקטיבי שלטענה לא היה ולא נברא.

הסכסוך החריף אחרי שאיינאו דרשה ממנו פיצוי, התנצלות והורדת כל הפוסטים והקישורים, אך חיון לא התרגש והגיב בפוסט חריף עוד יותר, שאותו ליאורה תחסוך מקוראיה מפאת כבודה לחג הכשר הממשמש ובא.

טיטי איינאו (צילום: איגור אוסדצ'י)
טיטי איינאו (צילום: איגור אוסדצ'י)


חיון, הפעם תפרסם התנצלות הולמת?
“הפוסט המדובר מעולם לא פורסם אצלי באינסטגרם, ורק אגיד שזאת עבירה פלילית לזייף פוסט. כמו קובי פרץ, נטלי דדון ואחרים שרוכבים לי על הגב - ככה גם טיטי. את התגובה המיוחדת שלי לגל התביעות והאיומים אפשר לראות בסרטון שפרסמתי באינסטגרם ויעלה לאתר".

עמרי חיון (צילום: שלומית כרמלי)
עמרי חיון (צילום: שלומית כרמלי)

> מזל טוב לדנה גוטר, מגישת המבזקים של חדשות 13, שנישאה השבוע לחיים דרדק. על עמדת הדי־ג׳יי ניצח הקולגה אלעד זוהר, מגיש התוכנית “פותחים יום" באותו הערוץ.
 
> ממשיכה לדגמן תקווה. גבריאלה חאיט בת ה־17, חולת סרטן והפרזנטורית של עמותת רחשי לב, הצטרפה ליום צילומים של רנואר כחלק מהרצון של עדן פינס לסייע לעמותה להגשים את חלומה של גבריאלה להיות דוגמנית.

גבריאלה חאיט, עדן פינס (צילום: לירן מור)
גבריאלה חאיט, עדן פינס (צילום: לירן מור)