טייקון הנדל״ן והאסיר לשעבר, אשר בן עוז, שנחשף לראשונה ב״חשיפה״ של חיים אתגר לפני כשנה, מכריז על היעד הבא שלו: ראשות ממשלת ישראל. ״אני טראמפ הישראלי״, הוא מתעקש.

אתה לא מפחד להפוך לקוריוז?
״אני מקווה שאת זוכרת מה חשבו על טראמפ. אמרו שהוא ליצן ובסוף הוא הפך את כולם למוקיונים״.

למתי אתה מתכנן?
״כפי שהצהרתי לפני כמה ימים בתוכנית הנדל״ן ברדיו 102FM, בכוונתי להתמודד בבחירות בשנת 2024. אז אהיה בשל יותר. מה שמקל עליי זה שאין לי ממש תחרות אחרי העידן של ביבי. בכוונתי לבצע את מה שכל האחרים נכשלים בו ולהוביל את המדינה במתווה חברתי, כמי שצמח מלמטה מהפריפריה המרוחקת, מבית שאן, ובנה עצמו בעשר אצבעות".

אשר בן עוז (צילום: ליאור בן שבת)
אשר בן עוז (צילום: ליאור בן שבת)


העבר הפלילי לא מפריע?
״ברור שכן, אבל שילמתי את המחיר לחברה ולמדתי את הלקח. מי כמוני יבין את האזרח הקטן ואת האסיר שרוצה להשתקם. לא הייתי רץ אם לא הייתה לי כוונה אמיתית לעזור. מה אני צריך את זה? העם צריך את זה, בעצם חייב את זה״.

אשר בן עוז (צילום: ליאור בן שבת)
אשר בן עוז (צילום: ליאור בן שבת)


> ציורי החיות של הציירת מיכל גבריאלוב עלו על חולצות ומוצגות בגלריה שלה בקריית המלאכה בתל אביב.

גבריאלוב, עוף גוזל?

“בחרתי שתי ציפורים: אחת מהפולשות, תוכי דררה שמציפה את המדינה, והשנייה שהיא סמל לציפור ישראלית, אבל בעצם גם היא נודדת".

> ליאורה, חובבת מושבעת של ספר תהילים שמונח אצלה קבוע מתחת לכרית, התרגשה כשראתה שראש הממשלה בנימין נתניהו מניח השבוע את אבן הפינה להקמת מרכז המבקרים “ארץ תהילים" בבית הכנסת העתיק בסוסיא הקדומה. במרכז יסופר באמצעים חדשניים על תחילת מנהיגותו של דוד המלך ועל כתיבת הספר. המקום שופץ ושוחזר באמצעות משרד מורשת, משרד התיירות והחברה הממשלתית לתיירות בהשקעה ראשונית של 7 מיליון שקל. עוד נכחו והתרגשו: שר ההתיישבות, צחי הנגבי, שר המורשת, רפי פרץ, ראש מועצת חברון, יוחאי דמרי ומנכ"ל החמ"ת, עידן מועלם.

בנימין נתניהו, רפי פרץ (צילום: יח''צ)
בנימין נתניהו, רפי פרץ (צילום: יח''צ)