טהוניה רובל וישראל אוגלבו חושפים את דעתם על העונה של האח הגדול (צילום: יחצ לקט ישראל)

בעוד ימים ספורים יכנס לרשימה המפוארת של זוכי "האח הגדול" עוד שם אחד של דייר או דיירת, שיזכה במירב הקולות ויהיה המנצח שיקח את הפרס הגדול של מיליון שקלים. רגע לפני, פגשנו באירוע אריזת סלי מזון לחג במרכז הלוגיסטי של עמותת לקט ישראל שלושה זוכים, שסיפרו לנו בעקבות הניסיון הרב שלהם בתוכנית מי הפייבוריט שלהם לזכייה ומה הטיפ הכי גדול שיש להם לתת למי שיהיה האחרון לכבות את האור בבית המתועד בישראל.

ישראל אוגלבו, טהוניה רובל (צילום: אמיר יעקובי)
ישראל אוגלבו, טהוניה רובל (צילום: אמיר יעקובי)

טהוניה רובל שזכתה בעונה החמישית כשהתחרתה מול לבנה זוהרים סיפרה למרבה ההפתעה כי היא כלל לא צופה בעונה הנוכחית אבל נסלח לה כי זה בטוח קשור לעובדה שיש לה בבית תינוקת בת שבעה חודשים, אותה היא מגדלת ללא בן זוגה. למרות חוסר הבקיאות שלה בכל דיירי הבית, בחרה רובל להביע את תמיכתה בזמרת זהבה בן. ישראל אוגלבו, שהתמודד בעונה הראשונה של רשת שם גם הוא את בן בראש הרשימה, כשלצידה ג'וזי זירה.

"מגיע לה קאמבק רציני היא אישה מדהימה, אני מסתכל עליה בהערצה" סיפר אוגלבו ל-TMI והוסיף "ג'וזי הוא בחור עם סיפור קשוח ומגיע לו לסדר את החיים שלו". האם אוגלבו ורובל היו חוזרים לבית האח הגדול אם היו מציעים להם ומה לגבי טיפ הזהב שלהם למי שיזכה? צפו בסרטון למעלה וגלו.

ישראל אוגלבו, קותי סבג (צילום: אמיר יעקובי)
ישראל אוגלבו, קותי סבג (צילום: אמיר יעקובי)

האח הגדול (צילום: מיכה לובטון)
האח הגדול (צילום: מיכה לובטון)