המנועים מתחממים ואוטוטו ייבחר המועמד שיזכה בגמר "האח הגדול" ויהיה האחרון לצאת מהבית בו שהה בשבועות האחרונים. אמש עלתה לינור סביניק ללייב באינסטגרם רגע אחרי הדחתו של חברה הטוב מהבית רמי ורד ופתחה ברגשות שלה כשאמרה "זה היה הלם, הבטן התהפכה, הדבר היחידי שמשמח פה זה שבקרוב אני אראה אותו", עוד חשפה לגולשים כי הם דיברו בטלפון אך עדיין לא פגשה אותו - ואיך ההפקה קשורה לזה. 

רגע לפני הגמר: הסקר הענק של "האח הגדול" - לחצו כאן

איך רמי יגיב? לינור סביניק לוהטת בבגד ים- לחצו כאן

לינור סביניק, רמי ורד, האח הגדול (צילום: צילום מסך רשת 13)
לינור סביניק, רמי ורד, האח הגדול (צילום: צילום מסך רשת 13)

במהלך הלייב סביניק אירחה את גל גברעם ולירון ויצמן, והיא נשאלה על ידי המנחה מדוע לא הגיע לנווה אילן לקבל את פניו של ורד רגע אחרי היציאה מהבית ושהיא מאוד הופתעה לא לראות את הפרצוף שלה. "אני כבר הייתי באוטו, עם הרגל על הגז עם הוויז פתוח וסיגריה ביד וההפקה שלחה לי הודעה לא להגיע! מידרו אותי!" אמרה סביניק, וויצמן המופתעת שלא הייתה מודעת לקשר של ההפקה מיהרה לשנות נושא.

אז מה בכל זאת היה בשיחה הראשונה? "עוד אין עם מי לדבר" סיפרה סביניק ורמזה שורד עוד לא נכנס לעניינים. "כולם חושבים שכשיוצאים מהבית ישר חוזרים לחיים אבל זה לא ככה. לי באופו אישי לקח כמה ימים להתאושש ולהכיל, אני יודעת שרמי לקחת את זה שונה כי הוא מפורסם מאז וממיד אז הוא רגיל לזה אבל עדיין...". עוד הוסיפה סביניק "רמי מאוד שמח לצאת הביתה, מאוד! הוא רק דיבר על הילדים וכמה שהוא מתגעגע אליהם".

לינור סביניק, האח הגדול (צילום: רשת 13)
לינור סביניק, האח הגדול (צילום: רשת 13)

רמי ורד (צילום: צילום מסך רשת 13)
רמי ורד (צילום: צילום מסך רשת 13)