הזמר המקפיץ בן אל תבורי מנהל בחודשים האחרונים זוגיות יציבה עם החיילת הקצינה בר פרץ ואם תהיתם מה חושבת על כך האקסית המיתולוגית אורטל עמר לומר על הקשר החדש של אב בנה, תו פרינס - עכשיו יש לנו תשובה. בעקבות שאלות רבות של העוקבים שלה באינסטגרם על הזוגיות החדשה של תבורי, חשפה עמר באומץ רב שהיא חשה צביטה בלב, ואף פירגנה לפרץ כשכתבה "היא נראית מקסימה".

בתשובה כנה ואמיתית שענתה עמר כתבה: "אני ובן אל במקומות שונים בחיים, אנחנו כבר שנתיים לא ביחד, יש לנו בן משותף שהוא החיים של שנינו, וזה תמיד יישאר ככה, מי שתכתוב שאין איזו צביטה בלב או סקרנות לגבי בת הזוג החדשה של האקס היא שקרנית. בטח כשהוא אבא של הבן שלי, בטח שהוא אישיות מפורסמת וכל דבר שהוא עושה מפרסמים". 

בן אל תבורי, אורטל עמר, תו פרינס (צילום: משה נחמוביץ')
בן אל תבורי, אורטל עמר, תו פרינס (צילום: משה נחמוביץ')

לגבי החברה החדשה כתבה: "לא מכירה את בר מקרוב, אבל היא נראית לי מקסימה ומקסימה עם תו שלי, מאחלת להם הכי אושר בעולם". כשנשאלה האם היא מצטערת שהילד שלה לא זכה לגדול עם שני הורים באותו בית השיבה: "ברור שיצא לי להצטער על זה, לקח לי שנה שלמה להתמודד עם העובדות. אני גדלתי בבית עם שני הורים שנמצאים בזוגיות נפלאה עד היום. אבל למדתי שכמה שאתה חושב שאתה שולט בחיים שלך, החיים מובילים אותך למצבים שלא דמיינת".

אורטל עמר (צילום: אלוני מור)
אורטל עמר (צילום: אלוני מור)

בן אל תבורי, בר פרץ (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
בן אל תבורי, בר פרץ (צילום: צילום מסך אינסטגרם)