לימדו אותנו בילדות את השיר "שמחה רבה, שמחה רבה - אביב הגיע, פסח בא". אין ספק שבואו של האביב ויחד איתו חג הפסח, מצליחים להכניס אווירה קלילה וחגיגית וכשאפשר לעשות את החג בחיק המשפחה המורחבת, אחרי שבשנה שעברה נאלצנו לשהות בבידוד של מגפת הקורונה, השמחה גדולה פי כמה וכמה. 

יחד עם כל הכיף והשמחה, ב-TMI לא אוהבים לטאטא דברים מתחת לשטיח ואין ספק שלמרות כל התמונות המאושרות באינסטוש, החגים מביאים איתם מתחים רבים ומריבות בלתי צפויות בין בני המשפחה. אז לכל מי שהצליח להסתכסך עם החמות או עם הגיסה, אין כמו מריבות סלבס שיתנו לנו קצת פרופרציות לחיינו הרגילים עד שעמום. 

משפחת המלוכה הבריטית

איך אפשר לדבר על מריבות בלי משפחת המלוכה הבריטית שעברה טלטלה גדולה בשנה האחרונה כשהנסיך הארי ואשתו מייגן מרקל החליטו לעזוב את בית המלוכה, לוותר על תואריהם ולעבור ללוס אנג'לס, שם הם חיים ללא הלחץ הציבורי שכל כך הכביד על חייהם. אלא שמשפחתו של הארי פחות אהבו את הרעש שיצר עם עזיבתו ולאחר שהזוג שנטש את הממלכה הם חשפו הכל אצל אופרה ווינפרי בחודש שעבר. בין היתר הם גילו שאביו של הארי, הנסיך צ'ארלס לא עונה לו לשיחות ושלפני לידתו של בנם הבכור, ארצ'י, היה חשש במללכה מצבע עורו. סבתו - המלכה אליזבת, אביו - הנסיך צ'ארלס ואחיו - הנסיך וויליאם, פחות אהבו את פתחון הלב של הזוג המורד ונראה שהריב המשפחתי רחוק מלהסתיים. ארוחת חג? ספק שתהיה שם.

המלכה אליזבת, הנסיך ויליאם, קייט מידלטון והנסיך צ'רלס (צילום: Getty images)
המלכה אליזבת, הנסיך ויליאם, קייט מידלטון והנסיך צ'רלס (צילום: Getty images)

משפחת תבורי

אנחנו עדיין קצת בהלם שעדיין יש אש שבוערת בריב הסוער במשפחת תבורי, אבל נראה שיש מי שתמיד יוסיף שמן למדורה. הריב של בן אל תבורי ואביו שימי תבורי הוא לא חדש, אבל למי ששכח על מה ולמה - נספר שבן אל הסתכסך עם אביו בעקבות אהבתו ליהודית באומן, שלטענת בנו מנסה להפריד בין אביו לבין ילדיו. כל ניסיון לשלום בית מצידם של שימי ויהודית לא צלח ונראה שדווקא דיי נוח לבן אל עם המצב הקיים. אלא שהשנה בן אל גם רב עם אמו, אביבה תבורי והשניים לא דיברו במשך שבועות ארוכים, עד יום הולדתו של בן אל, שם אביבה הפתיעה אותו והכל בא למקומו בשלום. ריב נוסף שכבר קשה לדון עליו הוא הריב הבלתי נגמר עם אם בנו, אורטל עמר, לאחר שהשניים נפרדו בקול צורם, השלימו עם הקדשת שיר ב"כוכב הבא" ורבו שוב לאחר שבן אל החליט למחוק אותה מרשימת החברים שלו באינסגרם. מה המצב היום? הפסקנו לעקוב.

בן אל תבורי, אביבה תבורי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
בן אל תבורי, אביבה תבורי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

משפחת קרדשיאן

סערת הגירושים הקשים של קים קרדשיאן וקניה ווסט תפסה את כל תשומת הלב במשפחת קרדשיאן השנה. למי שפספס, הראפר שחווה הפרעת מאניה-דיפרסיה, לקח את תקופת הקורונה קשה ויצא על אשתו ועל חמתו, קריס ג'נר, קבל עם וטוויטר וטען כי הן מונעות ממנו לראות את ילדיו. השניים ניסו להגיע לשלום בית כשקים הגיעה ביחד עם ילדיה לחווה של ווסט, אך הניסיון נכשל והשניים הגישו תביעת גירושים לבית המשפט. ווסט כנראה כל כך פגוע מקים שהוא לא עונה לשיחותיה וביקש ממנה לפנות אליו דרך מאבטחיו. המריבה כל כך תפסה את תשומת הלב שכמעט הספקנו לשכוח שמשפחת קרדשיאן עלתה בשבוע שעבר לעונתה האחרונה על המסך אחרי 14 שנים. האחות הגדולה, קורטני קרדשיאן הודיעה בתחילת השנה כי היא פורשת מהפורמט לטובת גידול ילדיה, לאחר שחטפה מכות ואגרופים מאחותה הקטנה, קים ולאט לאט מגדל הקלפים התפורר. תהיה ארוחת חג? ברור! הם תמיד רבים ומשלימים, אחרת הם לא היו משפחת הטראש הכי מעניינת בטלוויזיה. 

משפחת קרדשיאן (צילום: באדיבות ערוץ E!)
משפחת קרדשיאן (צילום: באדיבות ערוץ E!)

משפחת בוזגלו

אפשר לקרוא לבוזגלוס משפחת קרדשיאן הישראלית והמשפחה הזאת עברה הרבה מאוד בשנה האחרונה. לא רק אסי בוזגלו זכה בתואר השורד האחרון ב"הישרדות" ואשתו עדי בוזגלו עברה מייק אובר כולל בניתוח שערך שעות, אלא גם אחיו עליו נאמר "הילד ענק", מאור בוזגלו, החליט סוף סוף לפרוס כנפיים משליטת אביו, יעקב בוזגלו, בקריירת הכדורגל שלו. כזכור, יעקב שהיה מנהלו של מאור, הצליח לשים לו לא פעם רגליים עם גישתו השונה והלוחמנית. מאור החליט שההתנגשות של משפחה וביזנס לא עובדים טובים ושחרר אותו להתעסק בדברים אחרים, כמו הקריירה החדשה של אשתו חני כציירת. לא רק הסכסוך הזה נוצר במשפחה אלא גם ריב בין הגיסות, עדי ומירן בוזגלו, לאחר שעדי שהייתה מסדרת את הגבות אצל מירן, ערקה לקוסמטיקאית אחרת ולטענת מירן זרקה לה הערה מעליבה בסטורי באינסטגרם. 

מאור בוזגלו, מירן בוזגלו, אוהד בוזגלו, יעקב בוזגלו, עדי, אסי בוזגלו (צילום: רפי דלויה)
מאור בוזגלו, מירן בוזגלו, אוהד בוזגלו, יעקב בוזגלו, עדי, אסי בוזגלו (צילום: רפי דלויה)

משפחת פייגנבוים

מכדורגל אחד לאחר, המאמן שייע פייגנבוים קיבל ביקורת מכיוון לא צפוי, בנו רונן פייגנבוים שהשתתף בעונה הקודמת של "האח הגדול" לצד תקוה גדעון. כזכור, פייגנבוים האב הוא מאמן בנבחרת של תכנית הריאליטי "גולסטאר". ירביתו של בנו, רונן, השתתפה בעונה האחרונה של הריאליטי וזה הציב את רונן במצב לא נעים. לא נעים עד כדי כך שקבע לאבא שלו אולטימטום שאם ישתתף בעונתה של תקוה, הוא מנתק איתו קשר. ברור ששייע השתתף וברור עוד יותר שרונו לא ניתק קשר, הרי זה באמת חסר פרופרציות בכל קנה מידה.

רונן פייגנבוים, שייע פייגנבוים (צילום: אור גפן)
רונן פייגנבוים, שייע פייגנבוים (צילום: אור גפן)