ידועני ארצנו יצאו היום כמו כל אזרחי ישראל לממש את זכותם הדמוקרטית להצביע בפעם הרביעית בשנתיים האחרונות וקראו לכל עוקביהם לצאת ולהצביע. חלק מהידוענים הציגו את הפתק ששילשו בקלפי וחשפו את המפלגה שבחרו, חלק העדיפו להישאר עמומים ולא לחשוף את עמדותיהם הפוליטיות, חלק אף השתעשעו כמיטב המסורת והקימו מפלגה מיוחדת נושאת את שמם. מה שבטוח שאף אחד לא פספס את הזדמנות לתעד את הרגע המכונן לרשתות החברתיות.

אופירה אסייג שילשלה פתק בקלפי אך לא הציגה את הבחירה שלה, מה שבטוח שמחל לא היו האותיות הנבחרות, עדי לאון אוהד מושבע של נתניהו הצביע לליכוד וקבע: "אייל שני מרים לשמאל אנחנו מרימים לימין", השף אייל שני השיב אמש לסרטון התפוח הנודע של נתניהו כשגילף מנגד תפוח עם הסלוגן "לך". השפית מיכל אנסקי הצביעה וכתבה: "אדישות והייאוש אינם אפשרות", הדוגמנית נועם פרוסט התייצבה בקלפי עם בטן הריונית ראשונה, וחשפה את הפתק "אמת" בראשות מירב מיכאלי

View this post on Instagram

A post shared by Ofira Asayag (@ofiraasayag)

עדי לאון (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
עדי לאון (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

זוכת "האח הגדול", תקוה גדעון הנפיקה פתק מיוחד בראשי תיבות ת.ג על שם תקוה גדעון עם הסלוגן: "מינימום מאמץ מקסימום השפעה". גם דנית גרינברג ניסתה לשעשע את העוקבים שלה והקימה מפלגת מ"א כראשי תיבות של מזג אוויר בראשות דני רופ ודנית. ג'ניפר סנוקל שילשלה בקלפי ביבי והסבירה שהוא דאג לחיסונים שלנו, לכלכלה ולביטחון של המדינה שלנו. כי בלי ביבי המדינה שלנו תהיה בפח זבל, כך אמרה.

תקוה גדעון (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
תקוה גדעון (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

יעל גולדמן העלתה תיעוד שלה מצביעה מבלי לחשוף את בחירתה, כך גם מגישות מהדורת החדשות דפנה ליאל שאמרה שהיא בוחרת במי שנותן לה הכי הרבה סקופים, דנה וייס שהגיעה להצביע עם בנה כתבה: "הצבענו, השפענו, מספיק ודי", ואדווה דדון עם בתה הקטנה בת השנה שכתבה: "רק בת שנה והצביעה כבר פעמיים". 

מעיין אדם חשפה שהיא מצביעה לנפתלי בנט: "כבר שנים שאני בוחרת בבנט, אני שרופה עליו ועל האנשים סביבו, מאמינה לו ובו, הוא ווינר ונשמה והכי מקצוען שם, אבל הפעם אני לא שמה פתק בזכותו או בזכות איילת שקד, את הקול שלי אני נותנת לשירלי פינטו (חירשת מלידה שנמצאת ברשימת "ימינה") אני חולמת על הרגע שהאישה הזאת תושבע בכנסת ותעשה היסטוריה. בדממה".

גל אוחובסקי חשף את בחירתו במפלגת "יש עתיד" בראשות יאיר לפיד, אלירז שדה לא הפתיע כשבחר מחל בקלפי הצמוד לביתו, ניקול ראדימן גם לא הפתיעה כשהגיעה לקלפי מתויגת כולה הפעם לא עם ורסצ'ה או ארמני אלא עם מסיכת הגנה עם הלוגו של הליכוד. מלכת היופי במיל' והשורדת ניקול רזניקוב הצביעה לביבי לא לפני שפגשה אותו אמש לומר לו שהיא תומכת בו ומאמינה לו ו"כולנו איתך ומאחוריך מלך ישראל", כך כתבה.

ניקול ראידמן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
ניקול ראידמן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

האמא הטרייה קורין גדעון שבבחירות הקודמות הצביעה בקלפי למבודדי קורונה אחרי שחזרה מחופשה ברומא עם אימה, שבעקבות זאת לא יכלה להעביר את משדר הבחירות המיוחד, הפעם הגיעה לקלפי יחד עם בתה הפעוטה אלונה וכתבה: "אלונה חיים שלי, בקצב הזה רק עוד 36 מערכות בחירות וגם את תוכלי להצביע". כוכבת הילדים מיקי מוכתר יצאה עם ילדיה להצביע, כמו גם אשת הביוטי אשלי בקשי וקסמן שכתבה: "יש דבר כזה פעם רביעית גלידה?".

מושיק רוט, ליטל סמדג'ה ודנה זרמון בזה אחר זה שילשו פתק בקלפי. הזמר רגב הוד שלא חשף את בחירתו אבל כזכור היה עד לא מזמן זמר הבית של מפלגת הליכוד, מירב מיכאלי שהתייצבה בקלפיות עם בן זוגה ליאור שליין ונחשו מה הצביעו. גם צמד הכוכבים האהובים יעל בר זוהר וגיא זוארץ רגע אחרי שסיים את עונת "האח הגדול" ולפני שיוצא לצילומי "הישרדות", יצאו להצביע ולהשפיע. גם זוכת "האח הגדול" זהבה בן, מספר שעות אחרי שיצאה מהבית הסגור כמנצחת העונה, לא ויתרה על הזכות הדמוקרטית שלה להצביע והגיעה לקלפי הסמוך לביתה בראשון לציון, שם התקבלה בקריאות של אהבה.

זהבה בן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
זהבה בן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

הבדרן ליאור כלפון שלא התייצב בגמר הגדול בשני האחרון בגלל בעיות אישיות כך אמר, אבל לא וויתר הבוקר על זכותו להצביע. אנה ארונוב קראה לכולם להצביע בדרך מקורית כשבעלה אייל צייר על בטנה ההריונית את המילה VOTE כשהאות O הייתה הפופיק של הרקדנית. יאיר לפיד הצביע יחד עם אשתו ליהיא, על רקע תיעוד צלמים וגופי תקשורת שסיקרו. 

View this post on Instagram

A post shared by Anna Aronov (@aronovanna)

ליאור כלפון (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
ליאור כלפון (צילום: צילום מסך אינסטגרם)