הטופ מודל בר רפאלי נאלצה במרוצת השנים להתמודד עם אינספור ביקורות נוקבות מגופי התקשורת, ותגובות קשות ברשתות החברתיות לאחר שכיכבה בלא מעט כותרות שליליות. בין אם כשלא שירתה בצה"ל, כשנישאה בנישואים פיקטיביים לטובת שחרורה משירותה הצבאי, או החתונה המדוברת שלה עם עדי עזרא, בה סגרה את השמיים ועוררה סערה גדולה.

כמו גם פרשת המסים בה כיכבה עם אמה ציפי רפאלי, המרצה חודשי מאסר בכלא נווה תרצה ועוד שלל ביקורות בהן זכתה במהלך הקריירה המפוארת שלה. כעת חשפה הדוגמנית שהיא לא נפגעת מתגובות קשות וגם חשפה את הסיבה לכך.

בר רפאלי (צילום: רפי דלויה)
בר רפאלי (צילום: רפי דלויה)

רפאלי צילמה דף מהספר "ארבע ההסכמות" עם הכותרת המתנוססת: "אל תקחו שום דבר באופן אישי". בתמצית הדברים נכתב כי "לא משנה מה מתרחש סביבכם אל תקחו שום דבר באופן אישי. אתם לוקחים משהו באופן אישי כשאתם מסכימים עם הנאמר. ברגע שהסכמתם, הרעל זורם בכם. חשיבות עצמית או לקיחת דברים באופן אישי היא ביטוי קלאסי של אנוכיות, מפני שאנחנו יוצאים מהנחה שהכל קשור בנו, באני, אני אני, אני תמיד אני!. שום דבר שאנשים אחרים עושים אינו נעשה בגללכם". לצד תצלום דף מהספר כתבה והוסיפה: "חברה שלי שלחה לי את זה ממש לאחרונה, שהייתה לנו שיחה בה ניסיתי להסביר לה איך זה שאני לא נפגעת מביקורות. בספר זה כתוב טוב יותר מההסבר שלי".

בר רפאלי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
בר רפאלי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

הדבר המפתיע באמת שהיא חשפה כשנשאלה: "הילדים שלך בחשיבות ראשונה אצלך מעל הכל?". רוב האימהות יענו שברור שכן, חלק יענו בדיפלומטיות שקודם הן עצמן בראש סדר העדיפויות כי רק כך יוכלו להעניק את הטוב ביותר עבור ילדיהן, אבל רפאלי הפתיעה והשיבה: "מספר 1.5... הוא מספר אחת!" ושיתפה בתמונה שלה בן זוגה, עדי עזרא. 

בר ראפלי, עדי עזרא (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
בר ראפלי, עדי עזרא (צילום: צילום מסך אינסטגרם)