קבלו את הפטרון החדש של הקהילה הגאה: יובל המבולבל (בתעודת הזהות: יובל שם טוב) ביקר השבוע עם שני בניו הקטנים בדיזנגוף סנטר, וכשהגיע לדוכן הגאווה של הסופר דורון בראונשטיין, קנה חמש מסיכות בצבעי הקשת ואמר שמאז ומתמיד תמך בקהילה.

בראונשטיין, אני מקווה שהוא לא התבלבל.
״יובל היה מקסים וחברותי מאוד. קנה בשמחה את המסיכות, וסיפר לי שהוא בדיוק חזר מצילומי 'הישרדות'. איזה אדם מקסים״.

יובל, עכשיו תורך.
"בכיף גדול פרגנתי. אני אוהב את הקהילה וגם הילדים שלי. תורם במה שאפשר. קיס אנד לאב".

> השבוע התקיימו במרכז הטניס ברמת השרון צילומי קמפיין של קבוצת MORAZ צמחי מרפא, בהובלת הפרזנטור אנדי רם.

> נטע ועומר ברזני, עומר ברבי והדוגמנית מוניקה ג'וזף חתמו השבוע על חוזה עם רשת SCOOP. במסגרת זו יככבו כפרזנטורים בקמפיין אביב־קיץ 2021 של מותג הנעליים והתיקים.

> בכנס “יום הדמוקרטיה 2021" שנערך השבוע על ידי בית ספר לאודר לממשל במרכז הבינתחומי בהרצליה, פגש פרופ' שמעון שטרית, המועמד לנשיאות המדינה, את פרופ׳ אוריאל רייכמן, נשיא ומייסד הבינתחומי הרצליה. פרופ' רייכמן ציין כי פרופ׳ שטרית, שתמך במרכז הבינתחומי מראשיתו, היה זה שהציע לו לקצר את השם המקורי הארוך של המרכז (המרכז הבינתחומי למשפטים, עסקים וטכנולוגיה) לשם הקליט והקצר: המרכז הבינתחומי הרצליה. 

> עם כל הכבוד לפוליטיקה, העיקר זה הרומנטיקה: האסטרטג והפרסומאי אייל ארד (פורום החווה לשעבר) חובק אהבה גדולה וחדשה בשם טל.

ארד, לאהבה אין גיל?
“תודה. לא משתתף ברכילות".
 
> ובמעבר של 180 מעלות: דווקא עכשיו, כשהאירועים חוזרים, אהוד בן סירה, הבעלים של חוות האירועים היוקרתית “חוות רונית", ורעייתו שיאן - נפרדים.