מי שלא טרח להסיר עד יום ראשון השבוע את הפוסט המפרגן ליו"ר זק"א, יהודה משי זהב, החשוד באין ספור עבירות מיניות, הוא לא אחר משר האוצר לעתיד לשעבר, ח״כ ניר ברקת. ב־3 במרץ הוא פרגן לו בענק על זכייתו בפרס ישראל. “יהודה היקר, למדתי להכיר את פועלך לקירוב לבבות ככלל ובזק"א בפרט. אתה חבר, אדם אוהב ואהוב על הבריות וסמל לחיים משותפים בארץ ובעולם. קבלת פרס ישראל היא עוד אבן דרך המעידה על היותך סמל לאהבת ישראל. בשנה קשה זו אני מקווה שזה מביא מעט מזור לטרגדיה שעברת. מתרגש איתך".

ברקת, אתה עדיין מתרגש?
“תודה על תשומת הלב. הורדתי מיד את הפוסט".

ניר ברקת (צילום: יצחק הררי, דוברות הכנסת)
ניר ברקת (צילום: יצחק הררי, דוברות הכנסת)

> אגב, משי זהב הוביל לאחרונה קמפיין של קירוב לבבות בין דתיים לחילונים עבור ארגון אשת לפידות, שאחת ממקבלות אות המופת שחולק מטעמו היא אשת העסקים פנינה רוזנבלום.

רוזנבלום, איך את מרגישה עכשיו? תחזירי את אות המופת?
“ממש המומה ושואלת את עצמי למה נזכרו עכשיו. הארגון שלו עשה הרבה חסדים, ולכן הצטרפתי. ואני גם מסירה את עצמי מהארגון אשת לפידות".

יהודה משי זהב ופנינה רוזנבלום (צילום: ענת מחנאי)
יהודה משי זהב ופנינה רוזנבלום (צילום: ענת מחנאי)

> האם הראשון לציון, הרב שלמה עמאר, רבה הראשי של עיר הקודש, עובד על הגזרה לקראת החגים? הראשון לציון נועד בלשכתו לפגישת פסגה עם ד"ר מיכאל ויינפאס, המתמחה בנושאי השמנה וסוכרת, לדיון מיוחד בסוגיה.

ד"ר ויינפאס, מצות זה מרזה?
“דיברנו על העלאת המודעות להשמנה, מניעתה והטיפול בה. זהו נושא קריטי לבריאות הציבור. המגיפה הבאה אחרי הקורונה תהיה המגיפה המטבולית. חשוב מאוד לרתום את מובילי דעת הקהל בעולם החרדי כדי לסייע להעברת מסרים אלו לקהילה. הרב היה קשוב ומקסים. כמובן שלא הרב יזם את הפגישה אלא נענה לקיים אותה".

 ד''ר מיכאל ויינפאס והרב עמר (צילום: יח''צ)
ד''ר מיכאל ויינפאס והרב עמר (צילום: יח''צ)

> מאז שנכשלה בחיזוי הבחירות בארצות הברית, אחרי שהבטיחה תחת כל עץ רענן שדונלד טראמפ ייבחר, המתקשרת אלין שלמה הפסיקה את הלייבים הפוליטיים בעמוד הפייסבוק שלה. במקום זה היא מפרסמת את עסק התכשיטים שאותו החלה להריץ לאחרונה.

שלמה, הכל זהב?
“נעלמתי כי הייתי חולה. דלקת במעטפת הלב. מעבר לכך, חג שמח".

המתקשרת אלין שלמה (צילום: פרטי)
המתקשרת אלין שלמה (צילום: פרטי)