למרות שאלין גולן, בתם של הזמר אייל גולן והדוגמנית אילנית לוי, הוכיחה בעבר שהיא יודעת לשיר לא רע בכלל, בינתיים אין לה תכנון על קריירה מוזיקלית. גולן בת ה-15 ואחיה הבכור בן ה-17, ליאם גולן, הפכו בשנים האחרונות לכוכבי טיקטוק מצליחים עם מאות אלפי עוקבים. אז האם הם הולכים דווקא בכיוונה של האמא מלכת היופי בדימוס? האמת שכן.

מותג האקססוריז "שוגיס" הכריז היום (חמישי) על הפרזנטורים הראשונים שלהם, האחים הפוטוגונים, ליאם ואלין גולן. שוגיס כמותג צעיר ומצליח בחר בשניים להיות הפנים החדשות שלהם. מדובר בקמפיין משותף ראשון לליאם ואלין גולן שכבר מורגלים להופיע מול עדשת המצלמה ולדפוק פוזות של כוכבים אמיתיים. 

ליאם גולן, אלין גולן (צילום: אור גפן)
ליאם גולן, אלין גולן (צילום: אור גפן)

זה לא חדש שליאם ואלין גולן מצליחים לייצר רעש רב סביבם בעקבות הייחוס לאחד הזמרים המצליחים בישראל ולדוגמנית והמגישה, שהיא כזכור מלכת היופי בדימוס. צמד הנערים שדיי נחבאים אל הכלים, לא יצאו בהצהרות על כוונות להסתפח לתעשיית הבידור, עד עכשיו. לאלין היו פלירטוטים עם תעשיית הבידור לאחר שהופיעה בקליפ לשיר של אביה ולאחר שעשתה איתו שני שירים משותפים. השניים אפילו זכו להופיע בקליפ חדש של אביהם שיצא בתחילת השבוע. שיהיה בהצלחה!

אלירז שדה, ליאם גולן, אלין גולן, אילנית לוי (צילום: באדיבות ''בית הקנבס'')
אלירז שדה, ליאם גולן, אלין גולן, אילנית לוי (צילום: באדיבות ''בית הקנבס'')