רגע אחרי שיצא מבית "האח הגדול" במקום השלישי והמכובד, שיתף תום חיימוב בתכנית הרדיו של TMI בתחושות אחרי הגמר, מה שונה בגל גברעם מכל האקסיות שלו והאם הם באמת שכבו בבית הסגור כפי שהשמועות סברו? 

"אני סך הכל יומיים בחוץ, פתאום לחזור לחיים, להחזיק טלפון. לקבל טלפון פתאום מגל. התגובה הראשונה שציפיתי לשמוע זה אמא שלי, ישר שיצאנו החוצה, ביקשתי מכולם עשר מטר אחורה ולהשאיר אותנו לבד והיא פשוט בכתה שעברתי את כל התהליך הזה. היא אמרה לי 'ראיתי אותך, ראיתי שאתה עובר תהליך. ידעתי שזה אתה, שזה הבן שלי', ברגע שקיבלתי את זה ממנה, אז הייתה לי הרגשה שהכל בסדר. ממעט שיצא לי, ממה שקיבלתי מחברים, הייתי בסדר, הייתי אני".

תום חיימוב (צילום: מיכה לובטון)
תום חיימוב (צילום: מיכה לובטון)

מה ההפתעה הראשונה שעשתה לך גל כשיצאת?
"הפתעה ענקית. חזרתי הביתה, היה פה בלגן בבית. היה ממש כיף. הייתה שם עוגת חתן כלה אבל היא לא רומזת, היא אומרת הכל בפנים. לוקחים הכל עקב לצד אגודל, סך הכל התאהבו בתוך הבית. רגשית אתה שם, אבל אתה לא מכיר את המניירות הקטנות, הדברים הקטנים של החיים עצמם, בינתיים זה הולך מדהים".

מה הרגשת בבית אחרי שהיא הודחה? 
"הרגשתי חיסרון, הרגשתי שאני לא אני. היא הייתה בשבילי אי מבטחים. ניסיתי למצוא את עצמי מחדש, מצאתי הרבה נחמה אצל רמי, הרבה עם אורן שהיה בשבילי אוויר לנשימה. עוד פעם, למצוא את עצמך מחדש".

תום חיימוב, גל גברעם (צילום: מיכה לובטון)
תום חיימוב, גל גברעם (צילום: מיכה לובטון)

מה ההבדל בין הקשרים הקודמים שהיו לך?
"יש לי תשובה פשוטה להגיד לך. יצא איכשהו שלא הייתי בבית, היא התחילה לדבר עם אמא שלי, ונוצר ביניהן חיבור מדהים. אמא שלי אישרה אותה. זה חשוב לכולם, במיוחד למי שקרוב להורים שלו. אמא שלי לפני שהיא אמא שלי, היא החברה הכי טובה שלי והמצפן שלי והיא גם דומיננטית כמו גל".

אתה חושב שזה ישרוד את החיים האמתיים?
"הפער הגילים לא משנה לי". 

שאיפות לעתיד?
"אני רוצה ללמוד משחק, יש חלק שבי שרוצה לגעת בזה, אבל לא אחליף את המקצוע שלי (עורך דין). אני אוהב את המקצוע שלי".

תום חיימוב ואורן אסידו (צילום: צילום מסך רשת 13)
תום חיימוב ואורן אסידו (צילום: צילום מסך רשת 13)

מי הכי פגע בך בבית?
"בעיקר התעסקתי בגל. היה לי בעיה עם יהודה, על הסגנון שלו. הייתי מרוכז במסע שלי, התאכזבתי אבל מהסגנון של יהודה. אני בן אדם בסופו של דבר, מה שעצבן אותי זה שרק מי שצעק בבית, שמו לב לדרישות שלו. אני אתן דוגמה, למשל בתקציבים היו כאלה שהיו צריכים סיגריות והיו כאלה שהיו צריכים אוכל בריא כמו ליאור והוא בנאדם מאוד שלו, ואני מאוד מעריך אותו. הוא עשרות מונים יותר מאופק ממני, שכחו להביא לו דברים בסיסים כמו סילאן או קוואקר, ואז אני אומר ושואל: רק בנאדם שצועק שמים לב אליו? אותי זה עיצבן כי זה הגיע למצבים שלליאור אין מה לאכול".

אתה מאוכזב שלא ניצחת?
"לא. ניצחתי. זכיתי באישה הכי מדהימה, אני זכיתי בהמון דברים, אל המסע שלי לתוך עצמי, הדברים שהשארתי מאחור ולא נגעתי בזה. והייתה לי הזדמנות להגיד את הדברים האלה להורים שלי, שלא יצא לי לומר להם פנים מול פנים.

איך זה היה לצאת מהבית ולא לראות סגר?
"האמת עוד לא יצאתי מהבית. אני וגל עומדים לגור ביחד, היא אמורה לבוא לדירה שלי. נראה לי כבר גל מתכננת את זה".

גל גברעם, תום חיימוב (צילום: צילום מסך רשת 13)
גל גברעם, תום חיימוב (צילום: צילום מסך רשת 13)

זה קשה לך שהיא בצבא?
"אנחנו ממש נהנים אחד עם השני, אני רוצה אותה אותי לידי כל הזמן, אבל מבין שצריך גם ספייס".

האם עשיתם סקס ביחד?
"לא עשינו, הכל זה קשקוש. אנחנו נעשה מעשה כזה מטומטם בתוך הבית? עם כל האיפוק שאתם מציירים אותי, להגיד דבר כזה זה פשוט מבטל הכל". 

גל גברעם, תום חיימוב (צילום: צילום מסך רשת 13)
גל גברעם, תום חיימוב (צילום: צילום מסך רשת 13)