שנה חלפה מאז נפרדו רוני מאנה וג'ני צ'רוואני אחרי 14 שנות זוגיות כשמתוכם תשע כזוג נשוי במהלכם הביאו לעולם שתי בנות משותפות. מאנה וצ'רוואני מנהלים בשנה האחרונה הליך גירושים ממושך אשר מתנהל גם דרך גופי התקשורת. ג'ני ערכה ראיון גדול בו חשפה לטענתה כי חוותה יחסים מתעללים עם בעלה וטענה "הייתי הצעצוע שלו" ואילו רוני אמר עליה ''שקרנית ובוגדנית" אבל שמר רוב הזמן על שתיקה רועמת, דבר שלא מתאים למאנה והפה הגדול הנודע.

לפני שבועיים נפגשו השניים במדרגות הרבנות כחלק מתהליך הגירושים וכעת לרגל חג הפסח, ואווירת ה"יציאה מעבדות לחירות" החליט מאנה לפרסם פוסט שמבטיח שאף עין לא תישאר נקייה אחרי שיחשוף את האמת. את הפוסט הוא מפרסם לצד סרטון שהעלתה קארין ביבס, פעילה לזכויות נשים, שיצאה בעברה נגד מאנה לאחר שקראה את הראיון עם ג'ני צ'רוואני. ביבס קיבלה מכתב התראה לפני תביעה בגין לשון הרע ממאנה על סך מאות אלפי שקלים, התביעה בוטלה ולאחר שפגשה את מאנה רגע לפני החג ונחשפה לחומרים שהציג בפניה, חזרה בה והתנצלה בפני מאנה על טעותה והשניים הפכו להיות חברים טובים.

ג'ני צ'רוואני מסתבכת ונקנסת בסכום של 200 אלף שקלים - לחצו כאן

לצד הסרטון בו מהללת ביבס את מאנה הוסיף איש הנדל"ן את הכיתוב הבא "בשנה האחרונה אני עובר שיימינג מטורף ולכלוכים אינסופיים, שאי אפשר למדוד את המרחק בין הדמיון למציאות. נכתבו עליי דברים שלא היו, וחבל שנכתבו. שמרתי על דממה מוחלטת כדי לשמור על ילדיי ולהוציא אותם ממעגל הסכסוך. חבל שהשתמשו בכאב של נשים שחוות אלימות באמת לטובה אישית להשגת יחסי ציבור בשקל. אני מתפלא על כלי התקשורת שידם קלה על ההדק וכל הטוקבקיסטים שנוקטים צד ללא ידיעת הפרטים לעומקם. כשאני אפרסם את האמת בזמן שאחליט אף עין לא תישאר יבשה על העוול שנגרם לי. אני חווה בשנה האחרונה מסע השמצות והכפשות על דברים שלא היו לעולם. למרות זאת אמשיך לתמוך בכל ארגוני זכויות נשים וארגונים החורטים על דגלם להילחם בעוולות ובכאב של החברה. צר לי שעושים ניצול לרעה בכאב חברתי. מאחל לכל אישה ובית בישראל חג שמח".

רוני מאנה (צילום: יח''צ)
רוני מאנה (צילום: יח''צ)