במהלך החג דניאל גרינברג העלתה תמונה מתוקה של מיאל גולן, בתה הבכורה עם אייל גולן, אך היא לא תיארה לעצמה שתמונה תמימה תעורר סערה גדולה ברשת. העוקבים מיד התעכבו על העגילים המנצנצים החדשים על אוזניה של התינוקת הקטנה בת החצי שנה והביקורות מיהרו להגיע.

"ראיתם שלמיאל יש עגילים? מסכנה הילדה", או "זה יהלומים? אחלה חינוך למה שחשוב בחיים בגיל חצי שנה" כתבו הגולשים, אחרים שתהו "מה דחוף לעשות חורים לתינוקת" והיו אף שטענו כי גרינברג מסכנת את בתה ש"יכולה בטעות לבלוע את העגיל". האם הטרייה וההריונית החליטה לא לשתוק והגיבה לכל המבקרים.

"אלו לא יהלומים" היה חשוב לגרינברג להבהיר "אלא עגילים רפואיים רגילים המותאמים לתינוקות". על האשמות שהיא מסכנת את בתה שעשויה לבלוע את העגיל השיבה גרינברג "היא לא יכולה לבלוע את העגיל כי הסוגרים של העגילים מיוחדים לתינוקות ונעולים וכדי לשחרר אותם צריך להפעיל כוח של מבוגר". עוד כתבה "כפי ששמתם לב הילדה לא מסכנה בכלל, מחייכת שמחה ומבסוטית מהחיים". לא רק שגרינברג לא מתנצלת אלה חושפת כי רצתה לעשות למיאל חורים באוזניים כבר בגיל שלושה חודשים אבל כל המקומות היו סגורים בגלל הקורונה. אם אתם חוששים לגבי הכאב, עוד הוסיפה יוצאת האח הגדול כי כרגע מיאל סובלת מצמיחת שיניים ועוברת את זה כמו גיבורה, כך שהחורים באוזניים לא מעסיקים או מטרידים אותה. הבנתם?

דניאל גרינברג, מיאל גולן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
דניאל גרינברג, מיאל גולן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)