החיים של משפחת קרדשיאן ג'נר ממשיכים להיות הזויים ולמרות שלא פעם היינו בטוחים שזהו, זה השיא - מגיע סקנדל חדש מכיון אחד מבני המשפחה. הפעם, במרכז הדרמה האחות היחסית רגועה של המשפחה, קנדל ג'נר שאת רוב זמנה מקדישה לקריירת הדוגמנות המצליחה שלה.  על פי מסמכים שהגיעו לאתר המהימן TMZ, משטרת לוס אנג'לס הגיעה לביתה של ג'נר וחשפה בפניה כי ישנו גבר בשם מאליק בוקר המטייל ברחבי המדינה ורודף אחריה - רק כדי לירות בה למוות ואח"כ להתאבד בעצמו!

View this post on Instagram

A post shared by Kendall (@kendalljenner)

בוקר, כך על פי הדיווחים קנה את הנשק באופן לא חוקי, כך שהרובה שהיה אמור להשתמש בו לא יהיה רשום תחת שמו. בימים אלו נמצא הגבר המאיים במוסד פסיכיאטרי סגור אבל המשטרה הזהירה את בת הקרדשיאן שהמצב יכול להשתנות בקלות והוא ישוחרר לביתו. גנ'ר לא התמהמה ועתרה לבית המשפט, שם קיבלה צו הרחקה זמני מהבחור המאיים.

ביננו, גנ'ר לא צריכה באמת לדאוג יותר מדי מכיוון שגם בשגרה יש לה אבטחה כבדה בבית שמנטרת 24/7 כל תזוזה שלא אמורה להיות בסביבתה של הכוכבת. אין ספק שהמצב בכל זאת השפיע ועל פי מקורבים לקנדל, למרות שהיא לא פגשה את הבחור כל הסיפור עדיין גרם לה למועקה נפשית וחרדה והיא מפחדת שבוקר יצליח להשתחרר מבית החולים וינסה לפגוע בה.

קנדל ג'נר (צילום:  Dimitrios Kambouris Gettyimages)
קנדל ג'נר (צילום: Dimitrios Kambouris Gettyimages)

קנדל ג'נר (צילום: gettyimages, Eamonn M. McCormack)
קנדל ג'נר (צילום: gettyimages, Eamonn M. McCormack)