האיש הריבועים והגוף המושלם שכל כך אוהב לחשוף, מייקל לואיס כמובן, יעלה היום (שלישי) על טיסה לפיליפינים לטובת צילומי "הישרדות VIP" בפעם השנייה בחייו. כזכור, בפעם הראשונה לקה בליבו כבר על המשימה הראשונה ופרש בתחילתו של המשחק. הפעם הוא חוזר שלם יותר ומגובש לסגור מעגל, עם המשחק ועם עצמו.  

רגע לפני, הוא נפרד מהעוקבים כשפרסם תמונת גב המציגה את קעקועיו והשרירים המרשימים שלו ושרשרת עם הכיתוב "שורד", לצד זה הוסיף לואיס את הדברים הבאים: "בבודהיזם אומרים שהחיים הם סבל אחד גדול שקיבלנו על חיים על כדור הארץ הזה כדי לסבול. אחרי שנים רבות של ניסוי ותהייה של הנשמה האנושית שלי ודרך ניסיון חיים וחקירה של החיים מזוויות שונות - דת, מדע ופילוסופיה, הבנתי את הכוונה האמיתית מהזווית האינדיבידואלית שלי שבמשפט הזה".

רגע לפני הישרדות: ההחלטה הגדולה של מייקל לואיס - לחצו כאן.

"כל דבר מדהים שקורה לנו מתחיל בכאב כלשהו, בחשש מפגיעה, הרגשה של גב לקיר, כי ככה תוכנתנו מלידה. לא? לפחד. החיים קשים מהלידה ועד המוות ובדרך ישנם רגעים קסומים ומיוחדים שאנחנו חייבים לשרוד ולזה אנחנו קוראים בעצם לחיות. אדם חופשי פוגש ומוותר על האגו שלו כאשר הוא מאבד את הכל. רק אז הוא באמת חופשי ומאושר כשאינו תלוי בדבר. וגדולתו של האדם לשים לב לעצמו בתהליך, מודעות. רק אז אדם מבין כמה סבל לא צריך להיות שייך בהנאה שבלחיות את החיים. ביהדות זה נקרא קבלה", הוסיף לואיס.

"המדע קורא לזה אנרגיה, כי הכל אנרגיה. תשדר את הגל שאתה רוצה להיות וכך יהיה סביבך. זה נקרא אפקט הפרפר שמחזיר אותי עשר שנים אחורה אבל לזמן הנוכחי הזה . אז פה אני נפרד מכם לאי שבו איבדתי את הנשמה שלי ולתיקון הכי גדול בחיי כפי שאני מכיר אותם, כי אני נוסע רחוק לאי בודד, אי שם בפיליפינים לחזור ולאסוף משהו שם ששכחתי, חלק מהנשמה שלי שאיבדתי. אחרי שנפלתי והתפרקתי, נשברתי ובעיקר כאבתי, אחרי שבחיי חוויתי לא מעוט טראומות ושקרים בגידות וקנאה ואיומים ואחרי החיבוק הלאומי שבתחילת דרכי ולאחר מכן הניתוק האגרסיבי והעליהום התקשורתי".

פרסום ראשון: מייקל לואיס מפיץ פייק ניוז נגד החיסונים - לחצו כאן. 

מייקל לואיס (צילום: אלירן אביטל)
מייקל לואיס (צילום: אלירן אביטל)

"רק אז אני מבין כמה אז תוכנתתי שפחדתי לחיות. כיום אני נפש חופשיה וחוקרת שלא מפחדת למות ופשוט להיות. אז אני חוזר לסיבוב שני לנצח את האי עם כל הקשיים שמסביב ולהשלים את מה שפספסתי את ההזדמנות המטורפת שיכירו את מייקל לואיס כמו שעד היום אני בעצמי אפילו לא הכרתי. שמרו על עצמכם ומקווה שאחזור שתהיה פה הנהגה שפויה ואמיתית, ובינתיים מרחוק השותפים שלי יתפעלו לי את האינסטגרם , אז תיהיו נחמדים אליהם הם מתוקים ממש". 

מייקל לואיס (צילום: שוקה כהן)
מייקל לואיס (צילום: שוקה כהן)