בן זיני צפה בפרק הראשון של "זוג מנצח VIP" בכיכובו ובכיכובה של האקסית המיתולוגית טיילור מלכוב, כשהוא מתעד את עצמו ואת תגובותיו לערוץ הרשמי ביוטיוב שלו יחד עם העוקבים אחריו. "אני לא יודע מה אני מרגיש לגביי זה, לא בא לי להפעיל את זה. יש! זה לא עובד, סוללת המקלדת ריקה, אלוהים מסמל לי לא לראות את זה", אמר והתחיל לצפות בתעודת הזהות שלהם, ספק עם קצת זגוגית של דמעות בעיניים.

"אנחנו ממש ילדים פה, אבל אנחנו יפים, אנחנו זוג יפה, עוברים מסך קל", אמר זיני והוסיף: "איזה מוזר, לגבי הזוגיות, אנחנו ממש חמודים, אני חושב שאני רואה אדם אחר אני לא מרגיש שזה אני שם, אני חושב שאני רואה מישהו אחר, ילד בן 23 שהוא בזוגיות עם החברה שלו וזה נראה שאני מאוהב בה בטירוף פה, וזה באמת מה שהיה, אבל זה שם נשאר בעבר ולא מציף בי רגשות כל כך".

טיילור מלכוב ובן זיני (צילום: צילום מסך ערוץ 13)
טיילור מלכוב ובן זיני (צילום: צילום מסך ערוץ 13)

"אני די מגיב לזה באדישות כי אני חושב שגם אני וגם היא במקומות אחרים בחיים והיא כבר באהבה חדשה ואני בעשייה ועבודה קשה והראש שלי לא כל כך פנוי עכשיו לאהבה ויש בי גם צד שכיף לצפות בזה כי זה חלק מהחיים שלי, אי אפשר לברוח מזה, זה חלק ממי שאני ומה שעיצב אותי. כל מה שאני עושה היום זה גם בזכות זה בזכות כברת הדרך שעברתי איתה ואני מכיר בזה ואין לי בעיה לראות את זה".

בן זיני בהקרנת הבכורה ללא טיילור (צילום: אביב חופי)
בן זיני בהקרנת הבכורה ללא טיילור (צילום: אביב חופי)

עוד הוסיף ואמר: "אני ילד, אני מרגיש שאני רואה ילד בן 17. תקשיבו התבגרתי, אני בן אדם אחר. משהו בפנים נראה ילד תינוק". בן זיני סיכם את הדברים ואמר: "טוב שהייתה את הקורונה, וטוב שעברה שנה עד שהתוכנית שודרה כי היא הייתה אמורה לעלות קודם לכן, אני חושב שהיה לנו יותר קשה לי ולטיילור לצפות בזה אם זה היה עולה ממש סמוך לפרידה שלנו כי עוד היו רגשות והיו אינטריגות בינינו ועכשיו שנה אחרי, זה הרבה יותר נחמד כי זה משהו שנשאר בנחלת העבר. שמח לראות שטוב לטיילור וכיף לה בחיים והיא נמצאת במקום מדהים במקום שהיא אוהבת ומכילה ויש לה זוגיות טובה ואני מאחל לעצמי גם שזה יקרה בזמנו. זה לא סרטון שאמור לדכא אף אחד, נטו סרטון שרציתי להגיב ולהראות לכם איך אני מגיב כי יש לכם המון שאלות".