רבות דווח וסופר על בריטני ספירס וחייה בצל מצבה הנפשי, אך מאז ששודר הסרט התיעודי של הניו יורק טיימס - "Framing Britney Spears" הזמרת שמרה על שתיקה. אז אחרי התגובה של בן זוגה שיחל לחיים שקטים ובריאים לצידה, מלכת הפופ סוף סוף הגיבה. אתמול (שלישי) בערב שיתפה ספירס בסרטון שלה רוקדת כמו תמיד, הפעם לצלילי השיר "Crazy" של ארוסמית'.

הזמרת הוסיפה וכתבה: "חיי תמיד היו באור הזרקורים, מלאי ספקולציות ותחת ביקורת, באמת כל חיי". עוד הוסיפה מלכת הפופ: "נחשפתי כל חיי בהופעות מול אנשים. צריך הרבה כוח כדי לסמוך על היקום עם הפגיעות האמיתית שלך כי תמיד נשפטתי כל כך, נעלבתי והובכתי באמצעי התקשורת, ואני עדיין - עד היום הזה! העולם ממשיך להסתובב והחיים נמשכים אנחנו עדיין נשארים כל כך שבריריים ורגישים!".

בנוסף, בריטני אמרה שהיא לא צפתה בסרט התיעודי כולו, והוסיפה: "אבל ממה שראיתי ממנו, התביישתי מהספוט שהם בחרו להציג אותי בו. בכיתי שבועיים, אני עדיין בוכה לפעמים! אני עושה מה שאני יכולה ברוחניות שלי עם עצמי כדי לנסות לשמור על השמחה, האהבה והאושר שלי. כל יום הריקודים מביאים לי שמחה", אמרה האמא לשניים בת ה-39. "אני לא כאן כדי להיות מושלמת, מושלם זה משעמם. אני כאן כדי להעביר חסד".

כזכור, בפברואר בריטני רמזה שהיא מודעת להתעניינות הציבור בחייה, אך הזכירה בזהירות למעריצים כי "לא משנה מה אנחנו חושבים שאנחנו יודעים על חייו של אדם, זה שום דבר לעומת האדם הממשי שחי מאחורי עדשת המצלמה". למרות שההערות של בריטני לעיתים קרובות מעורפלות, התבטאויותיו של אביה ג'יימי ספירס לא משאירות מקום לספק.

בריטני ספירס  (צילום: Getty Images / Handout)
בריטני ספירס (צילום: Getty Images / Handout)

ויויאן לי תורין, עורכת הדין שמייצגת את אביה של הזמרת, הצהירה לאחרונה כי כל מה שג'יימי עושה כאפוטרופוס היה לטובת בריטני. "ג'יימי לא אומר שהוא האבא המושלם או שהוא יקבל פרס כלשהו של 'אבי השנה'", הסבירה תורין ל-CNN. "כמו כל הורה, הוא לא תמיד רואה עין בעין את מה שבריטני עשויה לרצות. אבל ג'יימי מאמין שכל החלטה שקיבל הייתה לטובתה".

תורין גם הסבירה כי המשמורת של ג'יימי ספירס יכולה להסתיים בכל עת, אבל זה לגמרי "תלוי בבריטני" שצריכה להגיש עתירה. מאז, כפי שקראתם ב-TMI, הצוות המשפטי של בריטני ביקש מג'ודי מונטגומרי להתמנות לאפוטרופוס הקבוע שלה.

ג'יימי ספירס (צילום:  AFP gettyimages)
ג'יימי ספירס (צילום: AFP gettyimages)