הדוגמנית רוסלנה רודינה כבר רגילה לשמועות שרצות עליה ברשת מאז שהייתה עם האקס אייל גולן וקיבלה את מלוא הזרקור הציבורי והתקשורתי. אלא שיש שמועה אחת שהצליחה לעורר את זעמה של המאורסת הטרייה. כזכור, לפני כשבועיים בן זוגה בארבע השנים האחרונות, איתי פז, כרע על ברך והציע לה סוף סוף נישואים..

כפי שקראתם לראשונה ב-TMI, השניים היו צפויים להתארס כבר לפני חצי שנה אבל הקורונה שיבשה ודחתה להם את התוכניות. ההכרזה על האירוסים הגיעה במקריות בסמוך לבשורות המשמחות של דניאל גרינברג ואייל גולן כי הם מצפים לילד נוסף משותף, אח או אחות ליאן גולן, בנו של הזמר והאקסית, רוסלנה.

רוסלנה רודינה, יאן גולן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
רוסלנה רודינה, יאן גולן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
 

הדוגמנית המרוגשת שיתפה את התמונה של הטבעת ברשתות החברתיות ומאז החלה בהכנות קדחתניות לחתונה המרגשת. אלא שספקולציות תמיד יהיו ועוקביה הרבים של הדוגמנית תהו למה היא ממהרת כל כך לתכנן את החתונה הצפויה והאם הזוג המאושר מצפה לילד בדומה לאקס אייל גולן ודניאל גרינברג שהייתה בהיריון ביום חתונתם. 

רוסלנה רודינה, איתי פז (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
רוסלנה רודינה, איתי פז (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

רוסלנה החליטה לעשות סדר בשמועות והגיבה בחריפות, כשכתבה לעוקביה ברשתות החברתיות: "חייבת רגע להתייחס למשהו לפני שזה ימשיך להתרוצץ כאן באוויר סתם.. לאחרונה שואלים אותי מלא אנשים שאלה וגם כותבים לי מלא: "האם את בהיריון?". אז אני לא בהריון, ואז השאלה השנייה מגיעה: 'אז אם את לא בהריון למה את מתחתנת כזה מהר?' למה? כי ככה בא לנו!!".

רוסלנה רודינה ואיתי פז (צילום: צילום גולשים)
רוסלנה רודינה ואיתי פז (צילום: צילום גולשים)

"לא נראה לי שאני צריכה לתת דין וחשבון להחלטות שאני מקבלת או להתייעץ לגביהן ובכלל החוצפה של אנשים לדחוף את האף שלהם למקומות שלא שייכים להם! אז חברים תורידו את הלחץ, אם אני לא בלחץ אין סיבה שגם אתם תהיו. אני חיה את החיים שלי לפי הבחירות וההחלטות שלי. וכך זה ימשך לעד!! שכל אחד יחיה את חייו בכיף, בלי להיכנס לחיים של מישהו אחר, כי תכלס? לא אתן לזה לקרות! מקווה שעשיתי סדר בשמועות המופרכות האלה שאין להן שום בסיס". 

רוסלנה רודינה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
רוסלנה רודינה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)