היחסים בין האחיות התאומות, זהבה בן ואתי לוי, ידעו עליות ומורדות רבים ואין ספור סכסוכים וסולחות. אחת המפורסמות בהן הייתה בתוכניתו של יהורם גאון, בערוץ הראשון לפני כ־15 שנה, לאחר שבן נקלעה למצב כלכלי קשה. ומי יכול לשכוח את הביצוע המשותף של השתיים בשיר לאירוויזיון, “דף חדש", שסימל סולחה נוספת. הפעם, כמיליונרית טרייה, בן נפגשה עם אחותה מיד לאחר הזכייה ב"האח הגדול" וכמובן טענה שהכל המצאות של התקשורת והן אוהבות אחת את השנייה יותר מתמיד.

זהבה בן (צילום: צילום מסך רשת 13)
זהבה בן (צילום: צילום מסך רשת 13)

שלום לאתי לוי. מה יש לך לומר על הזכייה של אחותך התאומה?
“כל כך רציתי, התפללתי וייחלתי שזהבה תזכה. כל כך מגיע לה אחרי כל מה שהיא עברה".
הצבעת לה? עשית קמפיין עבור הזכייה שלה?
“לא עשיתי קמפיין, אבל עשיתי ככל יכולתי שאנשים יצביעו לה. כתבתי פוסטים שאחד מהם נהיה ויראלי ברשת. בעקבותיו הזמינו אותי להתראיין בכמה תוכניות טלוויזיה ורדיו, אבל לא הלכתי כדי שלא יגידו שהנה אני רוכבת על הצלחתה של אחותי כדי להתקדם ולהצליח. זו לא הייתה המטרה שלי. המטרה הייתה לתמוך בזהבה שתגיע לגמר ותזכה, וכך היה. תודה לבורא עולם".
לך לא הציעו לבוא לבית “האח הגדול"?
“הציעו לי לפני כמה שנים להיכנס ומסיבות שלי לא הלכתי. גם לאמרגן שלי, ישראל בונדק, הוצע עוד כש'האח הגדול' היה בערוץ השני וגם הוא מסיבותיו לא הסכים להיכנס".
איך את מציעה לזהבה להתנהג עם הפרס?
“הכי חשוב שתשמור על זה חזק בשתי ידיים ותדע לנווט את עצמה ואת הקריירה שלה רק למעלה. אני מנצלת את ההזדמנות ומכאן אני מאחלת לה את כל ההצלחה שבעולם, כי מגיע לה בזכות ולא בחסד. אני אוהבת אותה אהבת נפש אמיתית מהלב".
יש מצב לשיר משותף לכבוד הזכייה?
“אני תמיד שמחתי ואשמח לשיר עם אחותי".

זהבה בן, אתי לוי (צילום: צילום עצמי)
זהבה בן, אתי לוי (צילום: צילום עצמי)