ג'וזי זירה מתארח ב"פולואו יו"

כוכב האח הגדול ג'וזי זירה שהגיע לגמר ויצא מהבית במקום השני לא מבזבז רגע קט, שבועיים וחצי אחרי שיצא מהריאליטי הוא עסוק מעל הראש ובזמן שהיה על סט הצילומים לטובת קמפיין האופנה של "מאניה ג'ינס", להם הוא משמש כפרזנטור, הוא עלה לשידור בפודקאסט של "פולואו יו", תוכנית הרדיו של TMI, הופתע שהקולגה שלו לינור סביניק באולפן וזה מה שהיה לו להגיד.

זה נכון שאמרת שגמרת עם הריאלטי?
"לבנתיים גמרתי, עכשיו אם תתפוס אותי עוד חצי שנה ותגיד לי יש מלא כסף על הפרק וזה משהו קליל וסבבה זה לא האח הגדול אז אני אחשוב על זה אבל כרגע סיימתי עם ריאלטי".

ג'וזי זירה (צילום: iconsbymedio)
ג'וזי זירה (צילום: iconsbymedio)

האמנת שתגיע עד הסוף? 
"לא, הייתי כל כך שנוא בבית שלא יכולתי לדמיין בחיים שלי שאני כזה אהוב בחוץ"

לינור סביניק: "אני מהצד תמיד ראיתי את ג'וזי בסוף, גם אמרתי לו את זה. אני חושבת שג'וזי היה חבר של אנשים שהיו שנואים אז אני כן יכולה להבין מה הוא אומר"

זירה: "לדיירים בסוף לא היה להם על מה להתבסס כך כך , אז זה בסוף זה הכניס אנשים לפינות לא נעימות אבל תמיד באתי עם הלב שלי ונתתי אותו לכל אחד, באתי בטוב, לא חיפשתי לריב עם אף אחד".

ג'וזי זירה (צילום: iconsbymedio)
ג'וזי זירה (צילום: iconsbymedio)

גוזי איך זה לראות את המיליון ולא לקבל אותו?
"אה אני כבר רגיל זה כבר פעם שלישית, אני רגיל.. ב"מירוץ למיליון" ראיתי את המיליון מתחת לאף, ב"הישרדות" זה היה די רחוק אז לא התבאסתי כל כך, באח הגדול אצלי במוח ובראש המיליון היה כל כך רחוק שכשהגעתי למקום השני אמרתי פאק איזה קרוב זה היה".

אז אתה לא צריך עכשיו טיפול פסיכולוגי?
"כל דיירי הבית צריכים טיפול פסיכולוגי, גם מי שהיה שם שבוע או שלושה ימים כל מי שדרך בבבית אח הגדול צריך טיפול זה לא פשוט. מדובר ברכבת של רגשות. הרבה עליות הרבה ירידות, הרבה תסכולים עם עצמך, למה מרגיש לי אנרגיה שלילית ולמה קשה לי ולמה צריך להתמודד עם אנשים מסוימים זה לא פשוט"

ראית את הפרקים?
"לא ראיתי אפילו לא פרק אחד אפילו לא מעניין אותי לראות כל מה שאני רואה משם מחזיר אותי לחרדות".

אפרופו החרדה שחווית בבית
"היה לי רצף של אנשים שהלכו אחד אחרי השני, זה היה חברים, אנשים שנכנסתי איתם לעומק, מאד עוצמתי, נכנס למקומות מאד עמוקים ומה שקרה זה שהלך לי חבר אחרי חבר. רונית, איילון, ימית ואחרי זה יהודה וזה היה קשה ואיך אני אתמודד בכלל? עם מי אני אדב?ר זה אפילו לא היה חרדת נטישה אלא למה הכל נופל עליי? למה הכל נגדי? כאב לי מאד בשביל יהודה שזאת הדרך שהוא צריך לצאת מהבית אני ויהודה חברים מאד טובים, כמו שאמרתי ללינור בבית - אצלי אין משחקים. מי שחבר שלי בבית הוא חבר שלי בחוץ. לינור אמרה לי יום אחד שבטוח בחוץ יכולנו להיות חברים טובים ואני אמרתי לה אני לא בטוח כי אני מאמין שמי שחבר שלי בבית יהיה חבר שלי בחוץ אחרת אני לא רואה סיבה שהוא לא יהיה גם חבר שלי בבית". 

אז אתה ולינור לא חברים עכשיו?
"אין קשר, אצלי חבר זאת מילה מאד גדולה, מאד עמוקה, עם לינור יהיו יחסי אנוש שמכבדים אחד את השני, אני גם מסוקרן לשמוע מה שלומה. יהיו לנו אלף ואחת הזדמנויות"

חזרת לחברה שלך?
"אני אגיד את זה בשתי מילים - אני מאושר"

אתה מתרחב פותח עוד ברים?
"כן כן אני קונה, אני מתרחב, אני מאמין בעין הרע. רוצה קודם לחתום על החוזה ואז בכיף אצעק בכל הרחובות". 

ג'וזי זירה (צילום: iconsbymedio)
ג'וזי זירה (צילום: iconsbymedio)