גם אם יחזרו ויאמרו שאין קשר בין "זוג מנצח VIP" לסיום הקשר הרומנטי ביניהם, העובדות מדברות בעד עצמן - בן זיני וטיילור מלכוב נסעו מאוהבים וחזרו עם שבר גדול שהוביל מהר מאוד לפרידה. השניים כבר מעל לשנה לא יחד ועכשיו הם צריכים להתמודד עם הזוגיות הזאת מחדש, כשכל המדינה צופה בה בפריים טיים. 

בפרק חדש של "זוג מנצח VIP" שישודר במוצאי שבת ברשת 13, נחשפים הסדקים הראשונים של הזוגיות האוהבת בין זיני למלכוב. "היה לך איזשהו ספק בתוכך היום או שדיברת איכשהו שלי אין חמלה ואני לא טובת לב?", כעסה טיילור על זיני. "זה לא מדויק", ענה לה זיני שהבין שנכנס לתסבוכת. 

בן זיני, טיילור מלכוב (צילום: ארן חן)
בן זיני, טיילור מלכוב (צילום: ארן חן)

"אני מכירה את הפרצוף הזה וזה אומר שכן היה בך ספק", ענתה לו טיילור. "לא אמרתי בחיים את המשפט 'לטיילור אין חמלה'", ענה לה זיני וטיילור הגיבה בחזרה: "אה, אז לטיילור אין טוב לב". לא מספיק זה, גם המנחה איתי תורג'מן הוסיף וחימם את טיילור על זיני ואמר לה: "הוא לא האמין בך. זה עיצבן אותי בבוקר". זיני שהבין שעלה על המוקד של טיילור ענה לה: "אתה לא חושב באותו רגע, חמלה או לא חמלה. ברור שיש לך חמלה וברור שאת חברה שלי ואני יודע שבחיים לא תתני למישהו להישאר רעב, אני ידעתי את זה בתוך הלב. המשחק השתלט עליי, מה אני יכול לעשות, אני בן אדם. אני לא יודע מה להגיד לך, עשית את זה ואין לי מה להגיד לך, מוריד את הכובע". 

בן זיני, טיילור מלכוב (צילום: אלירן אביטל)
בן זיני, טיילור מלכוב (צילום: אלירן אביטל)