חינוך מחדש? מנכ"ל משרד החינוך לשעבר, שמואל אבואב, תובע חצי מיליון שקל מכתב חדשות 12, יוסי מזרחי, ומחברת החדשות של הערוץ, בטענה לפגיעה בשמו הטוב. לטענת אבואב, שהגיש את התביעה לבית המשפט השלום בתל אביב באמצעות עורך הדין אילן בומבך, מזרחי פרסם ארבע כתבות שהן, לטענתו, מסע הכפשות כנגד איש ציבור שפעל לטובת המערכת. עו"ד בומבך מגדיר את הפרסומים כדברי לשון הרע חמורים ושקריים כנגד אבואב. 
מזרחי, המשפט ייערך בקפסולות?
מחברת חדשות 12 נמסר בתגובה: "חברת החדשות אינה מתייחסת להליכים המתנהלים במישור המשפטי, אלא בין כותלי בית המשפט".

יוסי מזרחי (צילום: יח''צ)
יוסי מזרחי (צילום: יח''צ)

>שירית, הבת של כוכב הזמר החרדי עמירן דביר, התארסה לפני שבוע, וכעבור כמה ימים הודיע גם הבן השני, מתנאל, על אירוסיו. מתברר שהסבתא של הכלה הייתה השדכנית של עמירן ואשתו רותי.
דביר, הכי סגירת מעגל.
"ובהזדמנות חגיגית זאת שמעתי שמגיע גם לך מזל טוב על הולדת הנכדה, אז מזל טוב והפרחים בדרך".

>איש היח"צ יוליאן לוינסון חוזר לעניינים ומשיק אתר חדש בסימן מעשים טובים למען הציבור. לפני כשלוש שנים חווה היחצן התרסקות נפשית, בין השאר משום שפרסם פוסט כאילו הלנה עמרם ז"ל רוצה למכור כליה בשל מצבה הבריאותי. מאז הספיק להשתקם הרחק מאור הזרקורים והחל לעבוד במסגרת אשר משלבת צעירים על הרצף האוטיסטי בצה"ל.
לוינסון, ושוב איתנו?
"עברתי משבר אישי קשה מאוד. החלטתי לשקם את עצמי ופניתי לתחום הכי סוציאלי ואנושי שיכול להיות. לצד עבודה מעשית בת שלוש שנים החלטתי להשיק את אתר 'מסגרות', אשר מהווה פלטפורמה לאוכלוסיות מיוחדות ולמסגרות המטפלות בכל אותם צעירים מקסימים".

> כוכבת העונה השמינית של ״כוכב נולד״, אדר גולד, התגייסה למופע מיוחד למען חולי סרטן יחד עם האח יובל והאם שרי במסגרת עמותת ״תרמיל האהבה של אמיר״. אמיר קרטן ז״ל נפטר בגיל 29, מסרטן נדיר וגם אימו ואחותו נפטרו מסרטן מאותו הסוג. המופע מתקיים זו השנה העשירית, בהובלת אב המשפחה עמנואל (נולי) קרטן כדי להנציח את אהבתו של אמיר לחיים, למוסיקה, לשירה. התרומות מועברות לילדים חולי סרטן גן 53P. ניתן לצפות ולתרום בדף הפייסבוק ״תרמיל האהבה של אמיר״.

שרי, הבת אדר גולד והבן יובל (צילום: חן גלילי)
שרי, הבת אדר גולד והבן יובל (צילום: חן גלילי)