מרב מיכאלי וחברי רשימת העבודה לכנסת חגגו את המימונה בביתו של ניסים לסרי, מקום 12 ברשימה, במושב עולש. 
אורח הכבוד, בין המופלטות והמתוקים, היה הפרופ' והשר לשעבר שמעון שטרית, שמתמודד על נשיאות המדינה.

מרב מיכאלי, שמעון שטרית (צילום: זהבה סער)
מרב מיכאלי, שמעון שטרית (צילום: זהבה סער)

> מצטרפת חדשה לחוג הידידים היוקרתי של מרכז פרס שלום ולחדשנות. מנכ"לית קבוצת עמל ומעבר, דליה קורקין. לכבוד האירוע ההיסטורי זכתה קורקין לסיור מקיף וצמוד מיו"ר חוג הידידים, יונה ברטל.

דליה קורקין ויונה ברטל (צילום: יח''צ)
דליה קורקין ויונה ברטל (צילום: יח''צ)

> בסוף השבוע האחרון הגיעה השחקנית מגי אזרזר לסט צילומים בלופט תל אביבי לרגל צילומי קמפיין קיץ 2021 של מותג הטיפוח גרנייה.

> אראל מרגלית, יו"ר קרן הון הסיכון JVP, אירח במשרדי החברה בירושלים את צורי דבוש, יו"ר חברת קליל בכרמיאל, ומנהלי החממה. בפגישה סוכם על שיתוף פעולה בין החממה לתעשייה בכרמיאל. אראל ציין שיש לו מקום מיוחד לכרמיאל שם גדל, ושיתוף הפעולה בעיר הוא סגירת מעגל.

> בדיוק שנה לאחר מותו של השחקן יוסי וירז'נסקי, בגיל 77, הוציאה חברתו לחיים, המשוררת והפזמונאית שמרית אור, זוכת פרס כינור דוד, את הספר על תולדות חייו. וירז'נסקי השתתף כטנקיסט בקרובות הקשים ברמת הגולן במלחמת יום הכיפורים כאיש מילואים. במהלך הקרבות נפגעו כל הטנקים בגדוד, ומרבית החיילים נהרגו. וירז׳נסקי היה בין המעטים ששרדו וחולצו בחיים. 
“יוסי, שהיה מוכר ואהוב כשחקן, לא ידע ולא היה ידוע כהלום קרב במשך 26 שנים", כותבת אור. "עם ההכרה בהלומי הקרב ותחילת מסע ההחלמה, ישב יוסי וכתב את אשר בער בו, ואלה רק רסיסים מתוך מהלך חייו הסוערים והעשירים. פרסום ספר זה הוא קיום הבטחה שלי ליוסי".

שמרית אור (צילום: שי אזולאי)
שמרית אור (צילום: שי אזולאי)

> תנחומים לשחקנית ענת ברזילי שאיבדה את כלבתה, לילה. 

משתתפת בצערך.
"היא הייתה הנזק הכי מתוק שיש והכי אהבנו אותה בעולם. היא קצת לא הרגישה טוב בערב. נשארתי לישון לידה על הספה בסלון ובבוקר מצאנו אותה מתה. היא עוד לא בת שנתיים. בלתי נתפס".

ידוע לך איך זה קרה?
"אני חוששת שזה היה רעל, למרות שלא היה קצף. זה קרה נורא מהר. הקיאה פעמיים, לא רציני, וכשירדתי איתה בלילה הייתה חלשה. נרדמתי איתה על הספה בסלון ובבוקר רונז, בן זוגי, קם לרדת איתה והעיר אותי עם ההלם. הכי מרגש היה שקיבלנו פרחים מבעלי הכלבים מהגינה ברחוב טבריה בתל אביב, שם היא נהגה לבלות".

ענת ברזילי (צילום: אריאל בשור)
ענת ברזילי (צילום: אריאל בשור)

> הזמרת סי היימן מנסה לחדש ימיה כקדם, אז השבוע היא השתתפה באירוע של מועדון רוטרי לרגל יום העצמאות שהתקיים בחורשת רוטרי חיפה, שם היא פגשה את חברתה הטובה, עו"ד לענייני משפחה - גלית צור, שם השתיים החליפו חוויות. 

סי היימן, עו''ד גלית צור (צילום: יח''צ לימור כרסנטי)
סי היימן, עו''ד גלית צור (צילום: יח''צ לימור כרסנטי)