הזמרת הצעירה שפרצה לחיינו לפני שש שנים - בגיל 14, נפרדה אתמול (שבת) מקידומת העשרה וחגגה עשור שלישי לחייה. נועה קירל ציינה אתמול יום הולדת 20 כשהיא נמצאת הרחק מגבולות ישראל, בעיר המלאכים - לוס אנג'לס, לטובת קידום הקריירה הבינלאומית שלה. השבוע צפויה הזמרת לשוב לישראל רגע לפני חגיגות יום העצמאות, אז תופיע באירועים במקומות שונים בארץ. 

הבויפרנד המפורסם, יהונתן מרגי, ששוהה בארץ ולא יכול לחגוג עם אהובתו, נאלץ להסתפק בברכה ברשתות החברתיות ושיתף לרגל הולדתה צילומי מסך מצחיקים משיחות הוידאו שהשניים עורכים יחד בפרטיות. חוץ מלהביך אותה בתמונות מצחיקות, הוא כתב: "יום הולדת שמח אהובתי" עם הרבה אימוג'י מאוהב. 

בצעד מפתיע: נועה קירל שיתפה תמונה בבגד ים - לחצו כאן. 

נועה קירל, יהונתן מרגי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
נועה קירל, יהונתן מרגי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

נועה קירל, יהונתן מרגי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
נועה קירל, יהונתן מרגי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

קירל שיתפה בסרטון מתוק שלה מהילדות בו היא שרה יחד עם מאיה בוסקילה את שיר הפתיחה של פינוקיו וכתבה באנגלית: "אני בת 20! אני חוגגת את יום ההולדת שלי בדרך הכי טובה שיכולתי לבקש! כאן באל.איי, מצלמת את הקליפ הבינלאומי הראשון שלי עם כל כך הרבה אנשים מדהימים ומוכשרים. אני כל כך ברת מזל ומלאת תודה להגשים את החלום הזה ביום הולדת 20 ולהיות מוקפת במשפחה המדהימה שלי ובצוות הכי טוב בעולם. אני לא יכולה לחכות שתראו את זה, תשמעו את זה, שתרגישו את זה. תודה לכולם על הברכות, אני אוהבת כל כך. הילדה בוידאו לא ידעה שיהיו רקדנים מאחוריה יום אחד). ובסופו של דבר, אני באמת ילדה אמיתית כמו כל הילדים". 

View this post on Instagram

A post shared by Noa Kirel (@noakirel_)

גם הסוכן שמלווה את קירל מתחילת דרכה המקצועית, רוברטו בן שושן, שנמצא יחד איתה כעת באל.איי וחגג לה אתמול העלה פוסט עם הדברים הבאים: "לפני שש וחצי שנים, פגשתי את הילדה הזאת עם הוריה, ילדה קטנה עם חלום גדול להיות זמרת וכוכבת, התחלתי לייצג ולדחוף את הילדה שלי, אחרי עשרות להיטים, סדרה הכי מצליחה בישראל, עשרות קמפיינים ומה לא, הילדה כבר בת 20, אבל עכשיו היא כבר לא רק הילדה שלי, היא הילדה של המדינה, וממש בקרוב תהיה 'הילדה של כל העולם' והכוכבת הכי גדולה בעולם. מזל טוב תודה שנכנסת לחיי".