הכדורגלן בדימוס איציק זוהר חובק כבר למעלה מארבע שנים את ידה של לאורה ולנטינו, צעירה איטלקיה בת 24 אך במהלך הצילומים ל"זוג מנצח VIP" השניים חשפו פרט מאוד מפתיע על הזוגיות שלהם! בפרק שישודר הערב ב"רשת 13" אחרי החדשות, תספר לאורה לראשונה על העובדה כי ההורים שלה טרם פגש את בן הזוג שלה, כן כן, גם אחרי 4 שנים.

איציק זוהר, לאורה (צילום: אביב חופי)
איציק זוהר, לאורה (צילום: אביב חופי)

במהלך שיחה שניהלה עם איגי וקסמן בוילה בברזיל, חשפה לאורה, כי פער הגילאים של 26 המפרידים בינה לבין זוהר הוא הסוגיה העיקרית במשפחה שלה. "אבא שלי איטלקי אנחנו מנאפולי, וכשבתו בת ה-23 מכירה גבר בן 49 - כאבא, ברור שזה ידאיג אותו, באינסטינקט הוא לא בסדר עם זה וזה נורמלי".

אך הדבר המעניין באמת אותו חשפה בפני המצלמות זה כי ההורים שלה עדיין לא הכירו את זוהר. למרות שהיא העתיקה את מקום מגוריה לישראל, ואף מכירה את כל משפחתו כולל שלושת ילדיו, המשפחה שלה עדיין לא פגשה אותו. "הם לא מכירים אותו, בהתחלה רבתי איתם על זה הרבה, בעיקר עם אבא שלי. הוא תמיד אמר שהוא יפגוש רק את הגבר שיציע לי נישואים או שירצה להתחתן איתי". מאז, חודשים ספורים אחרי שחזרו מצילומי הריאליטי, כרע זוהר ברך והציע לולנטינו נישואים, אבל לצערנו הרב אין לנו בשורות טובות ולמרות שהשניים בעיצומן של הכנות לחתונה - החתן המיועד טרם נפגש עם הורי הכלה. יאללה, אפשר כבר לטוס. נא לנצל את ההזדמנות.