כוכבת המירוץ למיליון והמגישה, ירדן ויזל, חשפה אמש (שלישי) בערב יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל, פרט שמעולם לא דיברה עליו קודם. ויזל סיפרה כי החייל הנעדר, גיא חבר, ששירת בבסיס ברמת הגולן ולפני 25 נעלמו עקבותיו, הוא בן דוד שלה. ויזל שיתפה את מאות אלפי עוקביה וסיפרה: "הנה משהו שאתם כנראה לא יודעים עליי: בן דוד שלי, גיא חבר- הוא חייל נעדר משנת 1997". 

עוד הוסיפה וכתבה: "עברו כמעט 25 שנים מהפעם האחרונה שראו את גיא ליד הבסיס ששירת ברמת הגולן. אימא של גיא, רינה, עדיין מאמינה שהוא חי ויש בה את התקווה שעוד ישוב הביתה. אנחנו חייבים לזכור ולהוקיר את כל החיילים שקיפחו את חייהם, נפצעו וגם החיילים הנעדרים -
אנחנו כאן בזכותם". 

View this post on Instagram

A post shared by Yarden Vizel (@yardenvizel)

חבר הוא חייל צה"ל מחיל התותחנים שנעדר באוגוסט 1997 מבסיס בו שירת ברמת הגולן. במהלך שלוש השנים הראשונות להיעלמותו לא נחשב חבר כנעדר צה"ל, ורק אחרי מאבק משפחתי מושך הוכרז ככזה. לאחר שנים שבהן לא נמצאו עקבותיו, הועלתה השערה לפיה נלקח לסוריה והוא מוחזק שם. במהלך שנת 2010 הגיעה למשפחה עדות של תושבת גרמניה שמתגוררת בישראל, לפיה היא זיהתה את גיא חבר כמי שראיין אותה בעברית בכלא הסורי בו הוחזקה במשך 12 יום בשנת 2005. מאז, חודשו החיפושים שלוש פעמים אך לא נמצאו ממצאים חדשים.

View this post on Instagram

A post shared by Yarden Vizel (@yardenvizel)