דנית גרינברג הופתעה בסוף השבוע כשבן זוגה ברק חקמט אירגן לה מסיבת הפתעה לרגל יום הולדתה ה-29, במהלכה כרע ברך מול כל חבריה הטובים, שלף טבעת וביקש את ידה - אחרי חצי שנה של זוגיות. עבור גרינברג שהתגרשה לפני שנה וחצי מאליאב אוזן, אלה יהיו נישואיה השניים.

בפוסט נרגש שיתפה "מגישת התחזית" המשעשעת את סיפור ההכרות בין השניים וסיכמה את הקשר שהוביל לצעד המפתיע של הצעת הנישואים. "כשזה זה זה - זה זה. פשוט, מדויק ונעים. מבינים את זה כבר במבטים הראשונים. ככה תמיד אומרים ההורים, לא סופרים את הדקות והימים. ברק שלי אתה חד משמעית הזה שלי".

מזל טוב לדנית גרינברג! ברק הפתיע בגדול במסיבת יום ההולדת. צילום: יח"צ
לא יכולתי לבקש כזה יותר טוב ממך. זה נכון ומדויק והלוואי שעוד 7 שנים נהיה כאלה מאוהבים כמו עכשיו ובכלל כל החיים. מה שעברנו בתקופה שאנחנו ביחד קורה אחד למיליון. אני בכלל מרגישה שקרה לי נס, הרגשה קוסמית כזו. זה התחיל בהכרות שלנו אי שם בחוף במיקונוס, כבר אז דנה וגיא ידעו בתוכם שזה זה, אבל כשמבטנו הצטלבו אני כבר ידעתי בעצמי, שזה הולך להיות סיפור אהבה מרתק. זה המשיך למגורים יחד והסתדר מצוין. המשכנו למסע פליטים מסביב לעולם, איך כל הזמן החברים אמרו, מטיול כזה חוזרים או בנפרד, או ישר לחתונה, כל יום היה יותר מוצלח מהשני".

ברק חקמט, דנית גרינברג (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
ברק חקמט, דנית גרינברג (צילום: צילום מסך אינסטגרם)


עוד הוסיפה וכתבה גרינברג: "חזרנו למלונית כמעט שבועיים שוב יחד ולבד, רק אני ואתה ורגל אחת שבורה וגם את זה צלחנו בגבורה ומשם לחיים האמיתיים שהם סוערים, מפתיעים, מלאים במכשולים אבל גם מלאים בתקווה, אושר ורגעים בלתי נשכחים. אז כשזה זה זה - זה זה. באהבה אין חוקים, פשוט מרגישים, נהנים מהדברים הקטנים, אלו שני אנשים שפשוט מאוהבים. ברקי שלי תודה שהפכת את יום ההולדת ה-29 שלי לבלתי נשכח, יום הולדת יש פעם בשנה, אבל כמוך יש רק פעם בחיים אוהבת אותך בעלי לעתיד, המתנה הכי גדולה שקיבלתי בחיי".

רגע ההכרות. דנה זרמון, גיא ביטון, דנית גרינברג (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
רגע ההכרות. דנה זרמון, גיא ביטון, דנית גרינברג (צילום: צילום מסך אינסטגרם)