כמעט שנה עברה מאז שחגגו כוכבי הדוקו ריאליטי המצליח של HOT ״מחוברים״, עברי לידר, דור רפאלי, דורין אטיאס, מיכל אנסקי ולוסי אהריש את תחילת הצילומים ואמש (ראשון) נערכה ההשקה החגיגית של העונה התשיעית ברדיניג 3 בתל אביב. חמישיית הכוכבים של העונה התשיעית של  "מחוברים" שמשודרת ב-HOT3 בימים שני ורביעי וזמינה ב-HOT VOD זרמו נרגשים לאירוע. 

הגיעו לפרגן גם נדב אבוקסיס (כוכב העונה החמישית), ניר פרידמן ושחר רוזנצוויג (כוכבי העונה השביעית), כתבי חדשות 12, בני הזוג גלעד שלמור ואדוה דדון. אם תהיתם אם בר רפאלי הגיעה לפרגן לאחיה אז נרשמה העדרות מצידה ומכל בני משפחת רפאלי וגם צחי הלוי, בן זוגה של האריש, נאלץ להיעדר עקב תכניות קודמות.

לוסי אהריש, דורין אטיאס, מיכל אנסקי, עברי לידר, דור רפאלי (צילום: רפי דלויה HOT)
לוסי אהריש, דורין אטיאס, מיכל אנסקי, עברי לידר, דור רפאלי (צילום: רפי דלויה HOT)

רגע לפני שצפו בעצמם לראשונה בהקרנת פרק הבכורה, ב-TMI בדקו מה מצב הדופק ועד כמה הם מתרגשים לקראת חשיפת חייהם שצולמו 24/7 בחודשים האחרונים. מיכל אנסקי סיפרה שהיא "מאוד שמחה, זה תהליך מאוד ארוך של עבודה, תהליך מאוד ארוך של תיעוד שמגיע לקיצו היום ואני שמחה שזה יוצא ממני, זה ממש סוג של הריון". 

מיכל אנסקי מפחדת מחיסון הקורונה: "חוששת שהשיתוק יחזור" - לחצו כאן. 

מיכל אנסקי, אייל אמיר (צילום: רפי דלויה HOT)
מיכל אנסקי, אייל אמיר (צילום: רפי דלויה HOT)

דור רפאלי אמר: "עמלנו כל כך הרבה זמן ואנחנו צריכים, עם דגש על הצריכים - לצפות בזה. יהיה לי קשה לצפות בזה, חד משמעית, אם תראי אותי פה צופה ונראה נינוח זה לגמריי כישורי משחק מבוזבזים". עברי לידר הוסיף ואמר: "זה מוזר בהתחלה, פתאום נותנים לך את המצלמה הקטנה הזאת והיא מצטרפת אלייך לחיים במלוא מובן המילה, זה עושה משהו. מצד שני זה יהיה גם קשה להיפרד ממנה כי יש לה כוח תרפי כמעט". 

דיווח מהכלא: זהו מצבה הרפואי של ציפי רפאלי - לחצו כאן. 

דור רפאלי (צילום: רפי דלויה)
דור רפאלי (צילום: רפי דלויה)

מחלקת הדרקונים, דורין אטיאס, מאסה מהתדמית שדבקה לה בתקשורת כדמות שקוטלת ומבקרת ואמרה: "לצערי זו הדמות המוכרת אבל הדמות הזו בנויה מאוד כל כך הרבה רבדים ועומקים שאני חושבת שהרגע הזה שהולך להיות עכשיו, של 18 פרקים בהם תראו שהכלבה הזאת לא רק כלבה ובוא נאמר - בכלל לא. נראה לכם שאני דורין אטיאס מגיא פינס?". 

אהריש נשאלה על הבחירה להשתתף בדוקו ריאליטי כשהיא בהריון ואמרה: "אם צחי היה פה, הוא היה אומר לך שלא הייתי כזאת הורמונלית. משהו בהריון הזה גרם לי להיכנס לרגיעה יותר. בדרך כלל אומרים 'אישה הורמונלית, משוגעת, בהריון', לא. אני קיבלתי את ההפך. הכל התאזן אצלי, הכל נרגע אצלי. אני חושבת שזה גם הקורונה, זה הכניס לפרופורציות אחרות וכן הייתה לי את המצלמה כדי להוציא את ההורמונים על המצלמה ולא על האנשים שמסביבי אז כולם היו בהלם שעברתי הריון עם האפי האפי, ג'וי ג'וי". 

דורין אטיאס, לוסי אהריש (צילום: רפי דלויה HOT)
דורין אטיאס, לוסי אהריש (צילום: רפי דלויה HOT)

רפאלי נשאל מה למד על עצמו בתהליך וסיפר כי "זה משהו שהיה הכי רחוק ממני. גם החשיפה, גם המצלמה, גם לערב חברים ומשפחה - זה היה החלק שהיה הכי קשה לי, לפנות למשפחה ולחברים ולבקש מהם, למרות שלא היה אף אחד שלא רצה". כשנשאל האם לאחותו בר רפאלי לא הייתה בעיה להכניס את המצלמה לחייה, הוא ענה: "בואי נעמיד דברים על דיוקים, אני הכנסתי את כולם פנימה, לה ניתנה אפשרות להופיע או לא להופיע ואם כן - מה להגיד". 

לא קל להיות אח של בר רפאלי.
"גם להיות בן יחיד, יש לזה חסרונות ויתרונות. אין ספק שזה הצריך התמודדות כלשהי, כמו כל דבר אחר בחיים אבל זה הרבה יותר מורכבת, שאלה פילוסופית לגמרי. אני מאמין שחלק מזה יראו בתכנית".

התבשרנו לאחרונה שציפי (רפאלי) תשתחרר יותר מוקדם, תכננתם לה מסיבת שחרור?
"האמת שעדיין לא, כי אנחנו לא יודעים מתי עדיין אבל אני מאמין שנעשה משהו משפחתי מצומצם".

עברי לידר נשאל על היותו אב לאלבי בן השנה וחצי ואמר כי "זה מהמם ברמות". כשנשאל על אח או אחות קטנים לבנו, ענה עברי: "ברור, אלבי צריך. אנחנו נורא נהנים מההורות וזה נורא כיף וכן זה גורם לך לרצות להרחיב את המשפחה". גם אנסקי שלא ממש הייתה בקטע של הראיון ואמרה שהיא כבר עייפה וצריכה לשבת, נשאלה האם הקורונה והתהליך מול המצלמה עשה חשק לילד או ילדה נוספת, אח או אחות לבנותיה, דניאלה וגבריאלי. אנסקי כנראה לא ממש אהבה את השאלה וענתה: "חד משמעית" ופשוט עזבה את הראיון בלי להוסיף מילה. נו שוין.

עברי לידר, יונתן (צילום: רפי דלויה HOT)
עברי לידר, יונתן (צילום: רפי דלויה HOT)

גלעד שלמור, אדוה דדון (צילום: רפי דלויה HOT)
גלעד שלמור, אדוה דדון (צילום: רפי דלויה HOT)

לוסי אהריש, מיכל אנסקי (צילום: רפי דלויה HOT)
לוסי אהריש, מיכל אנסקי (צילום: רפי דלויה HOT)

מלכת הדרקונים. דורין אטיאס (צילום: רפי דלויה HOT)
מלכת הדרקונים. דורין אטיאס (צילום: רפי דלויה HOT)