הדוגמנית שיר אלמליח מעלה בשבועות האחרונים לרשתות החברתיות אינספור תמונות שלה בהלבשה תחתונה, אותם היא מדגמנת למותג החדש שהקימה "קולט", שנקרא על שם סבתה של שיר שהלכה לעולמה. אלא אחרי שמאיה ורטהיימר הרימה קול צעקה נגד מותג אופנה נודע לנערות, המוכר לטענתה מסרים מיניים ופרובוקטיביים של מידות דקיקות, גם אלמליח סופגת אש.

הדוגמנית למידות גדולות לי זוהר, ניסתה לשחזר את התמונה של אלמליח, חבשה פאה שחורה והלבשה תחתונה שחורה וכתבה: "למה החברות להלבשה תחתונה בוחרות כפרזנטורית באופן קבוע, רק נשים רזות עם חזה קטן, אנחנו רוצות גם חזה גדול, או סמני מתיחה, או כל דבר אחר שייצג גיוון על שלטי חוצות, תפסיקו לטשטש לנו".

שיר אלמליח, לי זוהר (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
שיר אלמליח, לי זוהר (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

עוד הוסיפה הדוגמנית למידות גדולות וכתבה: "אנחנו רוצות לראות מגוון של מידות, שמנות, רזות, נמוכות וגבוהות, אין מודל אחד שהוא יפה לכולם מגיע". אלמליח מיד הגיבה וכתבה: "היי לי. נראה לי שאני צריכה לדייק בעובדות, אני לא דוגמנית רזה שנשכרה לפרסם חברה, "קולט" זה המותג שלי ולכן טבעי ואף מתבקש שאצטלם עבורו, אם תיכנסי לאתר שלי תוכלי לראות שיש דוגמניות מלאות, ויש מידות גדולות. העסק שלי בתחילת הדרך ויש עוד המון דברים שאני רוצה לעשות ובין היתר להעצים נשים בכל הגוונים ובכל המידות".

שיר אלמליח (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
שיר אלמליח (צילום: צילום מסך אינסטגרם)