השחקנית המצליחה בניכר מורן אטיאס, שידועה כמי שמובילה מאבקים למען זכויות שוות לנשים בקריירה ויוצאת בקריאה כנגד אלימות נגד נשים, מצטרפת לתמיכה במשפחת הנאנסת בת ה-13. אטיאס ששמעה על סיפור האונס הקשה של נערה בת ה-13 במלונית הקורונה ביפו, שנאנסה לכאורה על ידי ירין שרף בן ה-21 מדרום הארץ, פנתה למשפחה ברצון לסייע וגילתה על מצוקה קשה שחווה אם המשפחה שמגדלת לבדה את שתי בנותיה ונזקקת לסיוע כלכלי במאבק הפלילי והמשפטי נגד האנס. 

מקורבים, חברים ואנשים טובים הרימו פרויקט תרומה באתר "בי אקטיב" עם יעד של 200,000 אלף שקלים עבור סיוע לאמה במאבק. עד כה נתרמו 160 אלף שקלים ונותרה עוד יממה להגיע ליעד הסופי, אם לא הכספים יוחזרו לתורמים. מורן אטיאס החליטה להירתם למטרה והעלתה בדקות האחרונות סרטון בו היא קוראת לכל עוקביה לתרום לעזרת המשפחה.

מורן אטיאס (צילום: אינסטגרם)
מורן אטיאס (צילום: אינסטגרם)

"ילדה בת 13 נאנסה, אונס אלים ובטח שלא בהסכמה. בפרקליטות רצו להקל ודיברו על בעילה אסורה בהסכמה, ואתם זעקתם, אמא אמיצה על כלי התקשורת ואתם, ובמקרה חריג הפרקליטות שינתה את מקרה האישום לאונס, בזכותם. אני לא כאן כדי לעשות משפט שדה, אני כאן כצינור למשפחה, לשתף אתכם שהמאבק הזה ממשיך כל יום בבית ומקווים להמשיך אותו בבית המשפט בעזרתכם", אמרה אטיאס.

שלט מחאה נגד ירין שרף החשוד באונס (צילום: אבשלום ששוני)
שלט מחאה נגד ירין שרף החשוד באונס (צילום: אבשלום ששוני)

"הן צריכות אותנו בכדי לקבל סיוע משפטי הולם, כי האמא מפרנסת את שתי בנותיה לבד, ורוצה להתפטר ממקום עבודתה כדי להיות עבור בנותיה. הן צריכות אותנו כדי לקבל סיוע פסיכולוגי ואנחנו צריכים אותם, כדי שיאבקו בבית המשפט עבור צדק ליצור תקדים משפטי מרתיע, כדי למנוע את האונס הבא. היכנסו ל'בי אקטיב' התגייסו ותתמכו. ביממה הבאה אנחנו צריכים להגיע ליעד הסופי רק עוד 40,000 אלף שקלים, מבקשת ממכם לתת מה שאתם יכולים להתגייס, להיות ערבים זה לזה, יחד נביא את השינוי, יחד נוכל למנוע את האונס הבא".   

מורן אטיאס מסרה ל-TMI: "המקרה הזה זעזע אותי, ילדה בת 13 נשלחה לבדה למלונית קורונה ללא אישור של האמא. בחור בן 21 אנס אותה וניסו להקל באישום. האמא עכשיו מגוייסת להילחם ויש לנו יממה לעמוד ביעד". 

View this post on Instagram

A post shared by Moran Atias (@moranatias)