לירן כוהנר בשיחה פתוחה. צילום: יח"צ באדיבות באדיבות Authentic Beauty Concept )

מלכת היופי במיל' לירן כוהנר, רק לפני חודשיים ילדה את בתה השנייה ארי ליאנה והשבוע סיימה את חופשת הלידה באופן רשמי כשחזרה לדגמן באחד הימים החמים של השנה. ב-40 מעלות חום, התייצבה האמא הטרייה והפרזנטורית של מותג טיפוח השיער הטבעי Authentic Beauty Concept , לצילומי קמפיין קיץ חדש בלוקיישן מרענן בחופי קיסריה, לוקיישן רחוק מאוד ממה שהכירה בחודשים האחרונים.

על הסט, שיתפה אותנו כוהנר איך היא מצליחה לשלב בין כל העבודות שלה פלוס להיות אמא לשתי בנות קטנות, האם היא באמת לא נפגעת מהטוקבקים המרושעים שהיא מקבלת, מה דעתה על השיח שעוררה מאיה ורטהיימר על הפרסומות הפרובוקטיביות והאם בימים אלו שהמסך רווי בתוכניות ריאליטי VIP יש סיכוי שנראה אותה על המסך.

לירן כוהנר (צילום: באדיבות Authentic Beauty Concept)
לירן כוהנר (צילום: באדיבות Authentic Beauty Concept)

איך זה להיות אמא לשתיים? איך את מצליחה לשלב בין הכל? 

"אני חודשיים וקצת אחרי הלידה היה מאוד מאתגר למצוא סידור גם היום, אני גם מניקה ושואבת אז יש גם טיפול מאחורי זה. אני עדיין מחפשת את האיזון, לאט לאט". אמרה וצחקה "אם אתם מכירים מטפלת אגב, אשמח להמלצה".

יש משהו חדש שלמדת אחרי הלידה השני שלא ידעת?

"בעיקר בעיקר זה שהלב יכול להתרחב עוד ועוד ולהתאהב בעוצמות שלא האמנת שאת מסוגלת לאהוב עוד מישהו בעוצמה הזו. עוד דבר זה שגם כשלא ישנים לילות שלמים אפשר לתפקד, זה מטורף".

 יש המון עונות של ריאליטי VIP למינהם לאחרונה, "זוג מנצח", "הישרדות", "האח הגדול". האם חשבת פעם ללכת למשהו מהם ואם כן למה זה יהיה?

"האמת שאת המירוץ למיליון הראשון עשיתי, אבל לפני שנה ממש רצו שאני אגיע לאודישנים של המירוץ למיליון VIP וגיא (גיאור) לא הסכים ואמרתי לו 'מה אכפת לך? מקסימום נלך ונגיד לא' ואחרי שהיינו אמרתי בואנה איזה חוויה מטורפת זו הייתה ללכת איתו אבל אחרי ששהוא עשה גם את הישרדות וגם את הרווק הוא נשבע שהוא לא יעשה עוד שום ריאליטי ולבד לא נראה לי שאני אלך".

לירן כוהנר (צילום: באדיבות Authentic Beauty Concept)
לירן כוהנר (צילום: באדיבות Authentic Beauty Concept)

את נוהגת להגיב בהומור על תגובות שאת מקבלת באינסטגרם, את באמת לא נפגעת או שהצחוק על זה גורם לך להתגבר?

"אני חושבת שהגבול הוא ממש דק ולרוב אני באמת לא נפגעת. זה כן מזיז משהו אחרת לא הייתי מתייחסת לזה אבל אני חושבת שהדרך שאני מעבירה את זה הלאה משרת את כל העניין. משרת את כל מי שנוהג להגיב כאלה תגובות להבין שזה כן נוגע באנשים ומשרת את התגובה גם - בסוף להפוך את זה להומור ולהביא את זה לשיח בכלל עושה את זה בצורה הכי טובה בעייני לא?"

בתור דוגמנית ואמא לשתי בנות, מה את חושבת על השיח שעוררה בסוף השבוע האחרון מאיה ורטהיימר על הפרסומות הפרובוקטיביות של חברות ההלבשה השונות המוכרות לנערות צעירות?

"יש לי המון דעות בנושא ואני לא יכולה לפרוט את כולן עכשיו אבל אני רק אגיד שאני גדלתי על ערכים מסויימים וחינוך מסויים ואני יודעת מה אני רוצה להעביר לבנות שלי ומה אני רוצה שילמדו: על מה להסתכל ומה להביא לידי ביטוי, אז כשאתה מגדל ילד ואתה מטמיע בו את הערכים הנכונים אפשר רגע לנשום, זה נכון שכשאת רואה כל מיני פרסומים כאלה ואחרים שהם קצת יותר פרובוקטיבים על ילדה בת 16 או 25 זה קשה אבל זה לא באמת משנה אני לא חושבת שזו הנקודה. אני חושבת שאם יש פרסומת לבגדי ים צריך לראות את כל טווח הנשים שקיימות באוכלוסיה ולכולן יש מקום, יופי זה עניין כל כך רחב ועמוק, שלקמט את זה בכמה מילים או תמונה או פוסט זה לא...אנחנו לא שם. זה כל כך שנות ה-90"

לירן כוהנר (צילום: באדיבות Authentic Beauty Concept)
לירן כוהנר (צילום: באדיבות Authentic Beauty Concept)