תום חיימוב מתארח ב"פולאו יו"

פיינליסט העונה האחרונה של "האח הגדול" והצמוד של גל גברעם, תום חיימוב התארח בפודקאסט "פולואו יו" של TMI ועל השניה הראשונה הטיל פצצה וחשף סקופ מטורף, כי עוד לפני שסיפרו להם בשידור חי שיש "גמר בהפתעה" הוא כבר ידע, עוד שיתף את האמת על הקשר עם יהודה יצחקוב, רמי ורד וכמובן על האהבה הגדולה שמצא בבית יחד עם גל גברעם, איך הם מסתדרים היום, איך המגורים המשותפים והאם הם קיימו יחסי מין בין כותלי הבית המצולם. בחלק השני של הראיון, שיפורסם בסוף השבוע כאן ב-TMI יחשוף לראשונה חיימוב את המחלה שתקפה אותו ושינתה לו את החיים.

"אני אגלה לכם סקופ" פתח חיימוב את השידור. "אני ידעתי מתי יהיה הגמר, הם לא רצו שאהרוס להם את זה, אבל גיליתי את זה דרך הפרמדיק. אנחנו מקבלים תרופות אחת לשבוע, שיהיה לכל יום".

גמר האח הגדול (צילום: צילום מסך רשת 13)
גמר האח הגדול (צילום: צילום מסך רשת 13)

איזה תרופות קיבלת?
"להליקובקטור, יש את זה ל-70 אחוז מהאוכלוסייה. בכל מקרה אני מקבל תרופות מה זה משנה, לוקח רטלין.. בכל מקרה אחת לשבוע באים להביא לנו כדורים למהלך השבוע ואז בשבוע האחרון אמרתי לפרדמיק שנשאר לי קצת ואז הוא אמר לי 'כמה כדורים כבר יש לך אחת, שתיים? - אה אתן לך לשבוע ואז עד הגמר אתה מסודר'. אני מסתכל עליו ואומר 'אה? אוקי טוב תודה'. ואז הבנתי שפספסו לעדכן אותו בשעה אחת. ואז ככה ידעתי שהיה לי שבוע ויומיים עד לגמר. לא שמת לב שכולם היו עם פיג'מות ואני הייתי עם בגדים מלאים?" 

סולחה: גל גברעם חגגה יום הולדת עם טיילור מלכוב ומי לא הגיעה? - לחצו כאן

חגיגות סיום האח הגדול: יהודה הגיע לסגור מעגל ומי דפק הברזה צורמת? - לחצו כאן

שמתי לב שזהבה אמרה לך עוד ארבעה ימים אתה רואה את גל, אז לא רק אתה ידעת על הגמר בהפתעה? 
"כן כי דיברנו. אמרתי לכולם, אמרתי לרמי ולאורן תסתכלו על התרופות זה כמה ימים יש. אבל זרמנו וגם הצליחו לטשטש אותי, הייתה עוד משימה, היו מעירים אותנו באמצע לא ידענו איזה יום. דברים התחילו להריח כבר של הסוף אז זה היה ידוע אבל ביום הספציפי לא הרגשנו את זה כי זה היה יום לפני בחירות, מה ישאירו אותנו בשביל הדחה?" 

תום חיימוב, גל גברעם (צילום: אור גפן)
תום חיימוב, גל גברעם (צילום: אור גפן)

האמנת שהקהל יעריץ ויאהב אותך ככה?
"אני לא חושב שהקהל מעריץ או מעריך אותי, תשאלו אפילו את גל"

אתה וגל זה מהמבט הראשון?
"חד משמעית. כל הזמן מעלים באינסטגרם קטעים מהבית ומתייגים אותי, אז יצא לי לראות שהייתה לי שיחה עם מור לרמן וגל עוברת מאחורה ואני כאילו הופ הראש שלי נעלם. ידעתי מי נכנס איתי מראש אבל ראיתי שהיא ממש בלבוסטה, בעלת הבית, המשימה האחרונה שלה עם דרור, הנכונות, הנחישות, היא לא רואה בעיניים, היא לא פראיירית  זה דברים שאני מעריץ. להסתכל על זה מהצד, זה קנה אותי ברגע".

גם שמת עין על קארין עליה בהתחלה, ראו את זה
"מה שראו זאת עריכה, אפשר לעשות הכל בעריכה. קארין בחורה נאה ויפה הגיוני שאני אחמיא לבחורה שנראית טוב? וזהו שם נגמר הסיפור. קארין הייתה כמו אחותי. היא בכתה במשימת החיילים ובכיתי איתה, היא אמרה לי שהיא מתגעגעת הביתה. הרגשתי שהיא שותפה למסע האישי והפנימי שלי כמו לינור סביניק, היו לנו הרבה דברים משותפים של בטחון עצמי. לינור היא הדם שלי ,אחות על מלא".

לא מהתחלה התחילה הדינמיקה בינכם אבל לא? רמי קירב ביניכם? ואיך נוצר הקשר שלך עם רמי?
"עם רמי היה לי את החיבור שלי איתו ועם לינור לאט לאט התקרבנו יותר, תמיד היה לי חיבור איתה וכשהיו פחות אנשים יצא לנו לשבת ולדבר. והיא אכבר גבר. על רמי, אבא שלי אמר לי כשהוא ראה אותי מתרפק עליו הוא אמר שזה כמו שהייתי מתרפק עליו כילד. הוא איש שיחה מדהים, כל הזמן יש לו סיפורים, הייתי כמו ילד קטן שלו".

אתם בקשר כיום? הוא בסדר? 
"בטח, אתמול דיברתי אתו הוא כתב עכשיו ל'זהו זהו' לעצמאות. הוא מרגיש מעולה הוא עושה את הדבר שהכי רצה לעשות כל הזמן. המשבצת שהציגו אותו חוטא לאמת בצורה משוועת. מה שראו ומה שהעצימו עם מוזיקת רקע ואלמנטים הכל נראה מועצם.  נגיד הריב עם דניאל לוין, הוא התנהג בצורה מזוויעה הוא יודע, והוא התנצל והתנצל גם כלפי לינור. ומה שקורה בינהם זה שלו ושלה, אבל בוא אנחנו מכירים גם את הצדדים היפים של הבן אדם".

מה עם יהודה יצחקוב? למה לא הסתדרתם?
"לא נוח לו עם אנשים שמתייפייפים ותשעים אחוז מהאוכלוסייה היא כזאת. הוא בחור אינטילגנט וחכם אבל דרך ארץ קדמה לתורה ויש דברים בהתנהלות שלו ובצורה שהוא מעגן את ההתנהגות הזאת, היא לא מתקבלת על הדעת ולא ראויה, ואין לה מקום במחוזות שלנו. איפה יש מקום לאלימות? אנחנו גברים בני 31-33 צריכים לאפס את עצמנו ולחשוב לפני מעשה".

בוא נדבר על הדבר האמיתי, גל גברעם
"אני חייב להגיד שאני מפחד שזה ייגמר, זה פאקינג טוב מדי. יש דברים שאנחנו לא מסכימים עליהם אבל כל דבר נפתר בשיחה, וממש כיף לי לדבר איתה, אני מתייעץ איתה על דברים, על ניסוחים על טקסטים שאני כותב, אין לכם מושג כמה היא מבריקה". 

השלמתם את החסכים מבית האח הגדול מתחת לסדינים? כי ראו פעם אחת, היה שם באמת משהו? 
"הזווית צילום הייתה כזאת שזה יראה לכם ככה, אני אומר לך את הדברים, אם היה - הייתי אומר לך. זה שקר וכזב. היינו מתכסים וקוראים לזה אוהל היינו רק מזיזים את השפתיים וככה היינו מעבירים אינפורמציות. קודם כל יש עוד דברים....וכן זה קשה אבל הבית עצמו מדכא אותך מינית".

ועכשיו אתם גרים יחד?
"אנחנו גרים ביחד. היא גרה אצלי.... אנחנו רשמית גרים יחד. אתמול היא אמרה לי אתה רוצה שנעשה את זה רשמית ואמרתי מה צריך את זה? כבר גרה פה. פניתי לה חדר, את החדר של המשרד שלי לארון הבגדים שלה שיהיה לה הרבה מקום ויש לה המון בגדים".

מה היה הריב הראשון שלכם מחוץ לבית?
"לא היה, אולי לפעמים יוצא שאני קצת ..."

אובססיבי? 
"זאת מילה קשה מדי ולא הנכונה, יש רגעים שאני מת להיות איתה וזה לא יוצא. גם לה יש את הדברים שלה ואתה מת שהיא תחזור הביתה והכמיהה אליה הורסת אותך מבפנים. אבל זה בריא, אני הלא בריא". 

גל גברעם, תום חיימוב (צילום: צילום מסך רשת 13)
גל גברעם, תום חיימוב (צילום: צילום מסך רשת 13)