כנראה שעברייני חיפה לא שמעו על הצלחתם המסחררת של הצמד סטטיק ובן־אל ולא עשו להם שום הנחות כשהחליטו לפרוץ לביתו של אחד מהם. סטטיק, לירז רוסו בתעודת הזהות, שמע רעשים חשודים בצהרי היום והתקשר מיד לכלה המיועדת, שרית פולק, שתבוא לסייע. בינתיים, הפורץ האלמוני הבין כנראה שאין הרבה מה לגנוב ונעלם. אחר כך התיישבו השניים לצפות בקליפ ממצלמות האבטחה, שם התברר כי סטטיק לא דמיין ודמות חשודה אכן ניסתה לפרוץ לבית. תלונה הועברה למשטרת חיפה.

סטטיק, שרית פולק (צילום: יוסי מויאל)
סטטיק, שרית פולק (צילום: יוסי מויאל)

 >יוצאת “האח הגדול" גל גברעם נבחרה להוביל את קמפיין קופסת ההפתעות החדשה לאתר הסחר האלקטרוני COVERME. קופסת ההפתעות של גברעם מכילה הרכב של מוצרים מעולמות הביוטי והלייף־סטייל.

גל גברעם (צילום: אור גפן)
גל גברעם (צילום: אור גפן)

>עופר גלזר, לעד האקס המיתולוגי של שרי אריסון, נטש את עיירת הנופש קיסריה יחד עם זוגתו, אשת הנדל"ן איריס שטרית, לטובת מיזם תיירותי ענק שהוא מקים עם שותף ואמור להיפתח לקראת חגי תשרי: פארק המים הגדול ביותר באילת עם המגלשות הגבוהות ביותר במזרח התיכון. במקביל השיק גלזר אפליקציה שנסחרת בבורסה, בשם “טראק נט" - לנהגי משאיות. לשטרית, אגב, סיפור חיים קשה ועצוב מאוד: בשנת 1974, כשהייתה בת 9, איבדה את אמה ושלושת אחיה בפיגוע האכזרי בקריית שמונה.