ישראל גוטסדינר, מחצית מהצמד המיתולוגי צמד רעים, קובל בציוץ בטוויטר: “לפני כשנה פנינו ל'גינס' להירשם כצמד שמופיע ביחד הכי הרבה זמן - 52 שנה. אבל מה? אין להם קטגוריה כזאת של שותפות או אחווה. מה שמעניין אותם זה שמישהו אכל 780 נקניקיות בשעה ארבעים ושמונה דקות וחמש עשרה שניות".
גוטסדינר, אתם יותר ותיקים מסיימון וגרפונקל?
“שלחנו בהליך מקובל את כל הניירת משנת 1969. פוסטרים, מודעות, באופן רציף 52 שנה. וגם בדקנו שאין צמד בעולם שמחזיק 40 שנה ביחד. התשובה הייתה שאין רצועה כזאת, אבל אם נאכל 780 נקניקיות ב־15 דקות נשבור שיא ואז נקבל. אנחנו מתאמנים".

צמד רעים, עידן רייכל (צילום: איציק בירן)
צמד רעים, עידן רייכל (צילום: איציק בירן)

>החיים של הזמר שאול צירלין (“כפית סוכר") ממשיכים להתאכזר אליו. אחרי שכמה השתלות כליה, שלה הוא זקוק, בוטלו ברגע האחרון, הוא עבר אירוע לב ובעקבותיו צנתור. 
צירלין, לפחות תוכל להמשיך למכור בדוכן החומוס, כי המגיפה בוטלה.
“השתחררתי השבוע מהאשפוז ואני מקווה לטוב".

>ולמי ששאל מדוע ראש המועצה לביטחון לאומי, מאיר בן שבת, נעדר מטקס הדלקת המשואות בהר הרצל בערב יום העצמאות: ליאורה ביצעה בדיקה מהירה וגילתה שלא מדובר ביציאה למבצע סודי באיראן אלא במשימה לא פחות חשובה - הדלקת משואה בעיר הולדתו, דימונה. בן שבת התייצב לטקס בהיכל התרבות בעיר, מלווה במשפחתו המורחבת, שרבים ממנה עדיין מתגוררים במקום.
בן שבת, עניי עירך קודמים?
מטעמו של בן שבת נמסר: “ראש המל״ל מאיר בן שבת נבחר על ידי ועדה ציבורית של עיריית דימונה להדליק משואה בטקס העירוני שהתקיים בליל העצמאות. בן שבת נבחר כבן העיר דימונה, מתוך רצון של העיר להוקיר את יוצאיה הממלאים תפקידים משמעותיים במערכות המדינה".

מאיר בן שבת (צילום: עמוס בן גרשום, לע''מ)
מאיר בן שבת (צילום: עמוס בן גרשום, לע''מ)