איך איתי לוי הגיב למעריצה שביקשה ממנו סלפי באמצע מסעדה בירושלים? זו הכתבה שהכי עניינה אותכם ב-TMI השבוע! אז למי שפספס נספר כי הזמר המסלסל, ישב לארוחת ערב עם סטטיק בתום סיום יום צילומים ל"כוכב הבא". בעת שאכלו, בנות שישבו בשולחן הסמוך וחגגו יום הולדת ביקשו מהזמר צילומי סלפי, הוא כמובן נענה בחיוב, אבל הפתיע כשהגדיל לעשות והזמין את כל שולחן החוגגות לצ'ייסרים על חשבונו. לוי הרים איתן צ'ייסר ובירך את כלת היום הולדת שלא ציפתה למחווה כזאת מרגשת מהזמר הנודע. 

מעריצה ביקשה תמונה - וכך איתי לוי הגיב

חוץ מאיתי לוי, גם האקס מנטור שלו אייל גולן והצ'ילבה שלו (לשעבר) אופירה אסייג עניינו אותכם, כשסיפרנו לכם הכל אודות המפגש המשולש שלהן, בו נכחה גם דניאל גרינברג ביום ההולדת של לאה שנירר. באירוע נרשם מפגש מכונן של הצדדים הפעם לעיני עדשת המצלמות, כשאסייג וגרינברג התחבקו כמו בסטיות, כאילו מעולם לא עבר ביניהן חתול שחור וכאילו מעולם לא הסירו עוקב אחת לשנייה. נראה כי הצדדים הותירו מאחור משקעים ופתחו דף חדש.

הסולחה. אייל גולן, אופירה אסייג (צילום: ארן חן צלמים)
הסולחה. אייל גולן, אופירה אסייג (צילום: ארן חן צלמים)

הדיווח של גיא זוארץ מהסופה המתחוללת בפיליפינים, שם הוא נמצא לטובת צילומי העונה החדשה של "הישרדות" גם היפנטה אותכם, והייתם סקרנים לדעת מה קורה איתו ועם המתמודדים. "כרגע יורד גשם כל הזמן, אבל מה שבעיקר מעודד שהרוחות נרגעו. בלילה היה פה מטורף ,הרגשתי שעוד שנייה הבקתה מתנתקת מהיסודות שלה, ואני עף ברוח ומגיע לאינדונזיה מרוב שזה היה מלחיץ. כל החדר והבקתה מלאה במים והפסקת חשמל, עכשיו אנחנו בלי חשמל. אני הייתי פה הרבה עונות, דבר כזה עוד לא היה". סיפר בלייב באינסטגרם שלו יחד עם אשתו יעל בר זוהר

עוד הוסיף ודיווח על מצבם של השורדים: "זאת הפקה מאד גדולה, זה זמן להרגיע מפה את כולם. אז כולם בסדר, אני יודע ששואלים לגבי השורדים, הם נמצאים בידיים הכי טובות שיש, הפקת 'הישרדות' זאת הפקה מאד רצינית וגדולה ואחראית, גם השורדים בסדר. אנחנו עוברים את זה ומקווים שמחר מחרתיים הסופה תעבור. יש לנו גם הרבה חברים מהכפרים הקרובים, יש להם ניסיון עם זה. באפריל שעבר הייתה סופה מאד קשוחה שפירקה את כל הכפרים, הפעם הם נערכו לזה".

גיא זוארץ (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
גיא זוארץ (צילום: צילום מסך אינסטגרם)