בסוף השבוע הגיעו ברכבת אווירית עשרות סלבס לעיר הדרומית אילת, להשקת מסעדת החוף החדשה של עומר אדם שהתקיימה יחד עם תצוגת האופנה של מעצבת השמלות מאי משיח. בין הנוכחים במקום היו עומר אדם ומשפחתו, בת הזוג של האח הקטן, גל אדם - נועם בוהדנה, עמית פרקש, שר פיטנס, ירדן הראל, שלמור שטורזמן, יוצאות "האח הגדול", קארין עליה ולינור סביניק שדגמנו סולחה, הלן הוד ללא בעלה רגב, אן זיוי וירדן ויזל, אירה דולפין ועוד. 

מי שבלטו בהיעדרותם הם הזוג הלוהט טיילור מלכוב ולירן דנינו, שלמרות שהופיעו ברשימת המוזמנים ותפסו טיסה לאילת יחד עם כולם, לא נכחו בתצוגת האופנה המושקעת והיוקרתית. כשב-TMI ניסו לברר איפה מלכוב ודנינו, מקורב לזוג טען כי טיילור הסתבכה עם השמלה אותה הייתה אמורה ללבוש לאירוע ולאחר שלא מצאה שמלה חלופית, החליטה להיעדר ממנו. 

סולחת על ההברזה? טיילור מלכוב, מאי משיח (צילום: משה מירון)
סולחת על ההברזה? טיילור מלכוב, מאי משיח (צילום: משה מירון)

ב-TMI שהופתעו לגלות כי מלכוב ודנינו הבריזו מהאירוע בדקה ה-90, פגשו את הזוג המאוהב שלא הפסיק להיות צמוד באירוע האפטר פארטי שנערך במסעדת החוף של עומר אדם. כשב-TMI ניסו להשיג ראיון עם הפאוור קאפל, דנינו סירב בנימוס וטען שהוא לא מתראיין אף פעם ומלכוב החליטה שהיא מצטרפת לקו שלו וויתרה גם כן על הריאיון. באסה!

מטעמה של טיילור מלכוב נמסר: "זה לא נכון, היא איחרה כי עשו שינויים בלו"ז ביום האירוע".

טיילור מלכוב, לירן דנינו (צילום: נועה רחמים)
טיילור מלכוב, לירן דנינו (צילום: נועה רחמים)