גולשים יקרים יש לנו חדשות רעות וטובות לתחילת שבוע! הטובות הן שהוונדרמן וומן גל גדות היא אנושית לחלוטין, הפחות טובות הן זה שיש לה אצבע אחת שלא לגמרי מתפקדת...בראיון לג'ימי קימל, חשפה הכוכבת ההוליוודית הישראלית על תקרית הזויה שעברה בביתה בתקופת הקורונה. הכל מתחיל בוילה המפוארת שלה בלוס אנג'לס, תחילת הסגר, תקופה משעממת ומלחיצה גם עבור שחקנית עסוקה שכמוהה. גדות כך סיפרה לקימל, הייתה נוהגת לפתוח את הבוקר עם משקה אלכוהולי כמו מימוזה או סנגריה כבר ב-11:00 בבוקר.

באחד הבקרים אחרי ששתתה מעט יותר מדי, החליטה הוונרדוומן לעשות סלט כרוב, כי "ככה התחשק לה". בעודה חותכת את הכרוב, נחתכה בטעות הקצה של האצבע שלה בידה השמאלית. הסופרמן הפרטי שלה, בעלה ירון ורסנו כך גדות מספרת "רץ לקרש חיתוך, החזיק את חתיכת האצבע שנחתכה, אך הוא כל כך נגעל שהוא זרק את זה לטוחן האשפה". פחות עמידה במצבי לחץ הא?

עוד שיתפה גדות שמכיוון שלא היה מה לתפור בחזרה היא לא פונתה לבית החולים אך אחרי אותו מקרה היא הפסיקה לבשל וגם לשתות אלכוהול. מה עלה בגורל האצבע אתם שואלים? ובכן, היא נראית נורמלית אך עדיין יש חלק שהיא לא מרגישה בה אף תחושה.   

גל גדות, ג'ימי קימל (צילום: צילום מסך יוטיוב)
גל גדות, ג'ימי קימל (צילום: צילום מסך יוטיוב)

כך נראה ירון ורסנו לאחר שמצא את חתיכת האצבע של גל. גל גדות (צילום: צילום מסך יוטיוב)
כך נראה ירון ורסנו לאחר שמצא את חתיכת האצבע של גל. גל גדות (צילום: צילום מסך יוטיוב)

View this post on Instagram

A post shared by Gal Gadot (@gal_gadot)